גוגל השיקה שינויים למשתמשים ארגוניים ברשת החברתית שלה

ארגונים יוכלו להתאים באופן אישי את השימוש בגוגל פלוס ולבצע שיחות וידיאו באיכות HD ● השינויים זמינים לכל מי שנרשם לרשת החברתית בימים אלה, ומשתמשים קיימים יקבלו אותם במרוצת החודש הבא

אינספור משתמשים אך לבסוף נרשמה ככישלון. גוגל פלוס.

גוגל (Google) עדכנה את הרשת החברתית שלה גוגל פלוס (+Google) וכן את אפליקציית השיחות המיידיות שלה Hangouts בתכונות חדשות שמיועדות למגזר העסקי, ומכונות על ידי החברה תכונות פרימיום. הן מיועדות למשתמשי היישומים בתשלום של החברה ועתידות להיות זמינות לכל המנויים.

שינויים אלה לא אמורים לשנות את דרך העבודה עם השירותים שמעניקה גוגל, אך הם מספקים תכונות ייעודיות לשימוש בארגונים. השינוי המשמעותי הראשון הוא היכולת של הארגון להתאים באופן אישי את השימוש בגוגל פלוס. כך, לדוגמה, מנהל יוכל לקבוע שכל ההודעות שיועברו באמצעות הרשת החברתית יוגבלו לתחום הכתובות של הארגון בלבד כברירת מחדל, וכן את האפשרות להסתיר את הפרופילים של עובדי החברה מחיפושים חיצוניים.

בנוסף, משתמשים ארגוניים יוכלו לבצע שיחות וידיאו ב-Hangouts באיכות HD, אם מספר המשתתפים בשיחה לא עולה על 15. כמו כן, ניתן יהיה להפעיל או להצטרף לשיחות אלה ישירות מהזמנה בהודעת דואר או על ידי קביעת אירוע מתאים בלוח הזמנים של גוגל.

השינויים החדשים זמינים לכל מי שנרשם מימים אלה לשירות הארגוני שמציעה החברה. משתמשים קיימים יקבלו אותם במהלך החודש הבא.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    תודה על העדכון המועיל ... שמח לשתף זאת בגוגל פלוס

אירועים קרובים