One1 רכשה את השליטה ב-Balink תמורת מיליוני שקלים

הקבוצה קנתה 60% מהאחזקות בחברה הנרכשת, שתיקרא מעתה בשם One1Link ● בהמשך מתעתדת One1 לרכוש את יתר האחזקות ● עובדי Balink יישארו בתפקידיהם

One1 חתמה על הסכם לרכישת השליטה ב-Balink הישראלית תמורת מיליוני שקלים. החברה תיקרא מעתה One1Link.

Balink היא שותפה עסקית בכירה של Salesforce.com ומתמחה בפיתוח ויישום של פתרונות ושירותים עסקיים לענן, שמבוססים על הכלים והפלטפורמות של חברה זו.

במסגרת ההסכם רכשה קבוצת One1 אחזקות בשיעור של 60% מ-Balink. לאחר השלמת הרכישה ימשיכו חברי ההנהלה הנוכחית וכלל העובדים בתפקידיהם.

החברה הנרכשת קמה ב-2008 וביצעה מאות יישומים בסביבת Salesforce ללקוחות בישראל ובחו"ל, בכלל זה פרויקטי הקמה, אינטגרציה, פיתוח ומובייל. היא מונה 30 עובדים, מומחים בתחומי ניתוח מערכות, ניהול פרויקטים, יישום, פיתוח וארכיטקטורה, בעלי הסמכה ייעודית ב-Salesforce.

שי אוזון, מנכ"ל One1, אמר לאנשים ומחשבים כי "בסופו של דבר נרכוש את כלל השליטה בחברה, אנחנו נוהגים לעשות זאת באופן מדורג". לדבריו, "ביצענו את הרכישה מכמה מניעים. ראשית, אנחנו פעילים בעולם הטמעת מערכות ה-CRM של Salesforce ושותפים שלה, והרכישה תסייע לנו להעמיק את החדירה שלנו לתחום ולמצב את עצמנו לצד המתחרים. המניע השני הוא שיש ל-Salesforce יש פלטפורמת פיתוח בשם Force.com, ו-Balink היא פעילה חזקה בתחום פיתוח יישומים על גבי הפלטפורמה הזו. הרכישה תסייע לנו להיכנס לתחום הפיתוח בסביבות ענן בכלל ובסביבה של Force.com בפרט. הסיבה השלישית היא שהשוק של Salesforce הולך לאנטרפרייז".

הוא הוסיף כי "חברות גדולות משתמשות בפלט של Salesforce לטובת מערכות CRM ופיתוחי יישומים ושירותים. החיבור בינינו ל-Balink מספק ללקוחות הארגוניים יכולות פרויקטליות של ספקית IT גדולה. לנו את יש הניסיון בביצוע פרויקטי אינטגרציה, מה שיהפוך את One1Link לשחקן משמעותי בתחום ה-Salesforce ופלטפורמות הפיתוח Force.com. אנחנו יודעים ויכולים לחבר את מערכת ה-CRM למערכות אחרות, דוגמת ERP, וכן יכולת ליצור ממשקים בקלות".

אוזון סיכם באמרו כי "לא רק שאין בכוונתנו לפטר את העובדים של החברה הנרכשת, אלא בכוונתנו לגייס עוד עובדים בסביבת Salesforce. יש התעניינות רבה של לקוחות בפרויקטים בתחומי המובייל, הפלטפורמה החברתית והיישומים הארגוניים מבוססי הענן. הרכישה תסייע ל-One1 להרחיב את עסקיה בתחומים אלה".

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, ציין כי "איחוד היכולות מהווה כוח טכנולוגי מוביל עם צוות מפתחים גדול ומקצועי בתחום ה-Salesforce בישראל, ועם ניסיון עשיר בפרויקטים בתחום זה בארץ ובחו"ל. החיבור עם One1 יאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות רחב יותר ולממש את היכולות המשותפות שלנו בפרויקטים לארגונים בינוניים וגדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים