BMC רכשה את MQSoftware – חברה לניהול התווכה ואפליקציות ארגוניות לטרנזקציות עסקיות

הרכישה בוצעה במטרה להרחיב את פלטפורמת ניהול השירותים העסקיים (BSM) של BMC בסביבות מיינפריים וסביבות מבוזרות על ידי מעקב אחר טרנזקציות לאורך המסלול המלא שלהן ● בחברה מעריכים, כי הרכישה תוביל להוזלת עלויות וגידול בתפוקות בקרב לקוחותיה ● ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום

BMC הודיעה היום (ג'), כי רכשה את MQSoftware – חברה העוסקת בניהול האפליקציות הארגוניות לטרנזקציות עסקיות וניהול התווכה. הרכישה בוצעה במטרה להרחיב את פלטפורמת ניהול השירותים העסקיים (BSM) של BMC בסביבות מיינפריים וסביבות מבוזרות על ידי מעקב אחר טרנזקציות לאורך המסלול המלא שלהן. מהחברה הרוכשת נמסר, כי הרכישה של MQSoftware תאפשר זיהוי נקודות כשל של טרנזקציה עסקית, הצבעה על המקור של בעיות איטיות וביצועים תוך ניתוח מעמיק של תשתיות ההתווכה ושרתי האפליקציה בסביבות המבוזרות ובמיינפריים. הפרטים הכספיים של העסקה לא נמסרו לפרסום.

בחברה מעריכים, כי לקוחותיה ייהנו מעתה מהחזר מהיר יותר על השקעתם בשורה של מדדים: קיצוץ של 30% בעלויות עקב ביטול המעקב הנפרד אחרי טרנזקציות והודעות של שכבת התווכה; ירידה של 90% במשך ההשבתות באמצעות איחוד מעקב הביצועים של הטרנזקציות והתווכה – בין פלטפורמות וטכנולוגיות שונות; וגידול של 40% בתפוקות של צוותי ה-IT עקב פישוט משימות הניהול.

זוהר רונן, מנהל עסקים אזורי ב-BMC, אמר ש-"תוכנה מבוססת WebSphere MQ מהווה רכיב המקשר בין מחשבי המיינפריים והסביבות המבוזרות של מרבית ארגוני המיינפריים בישראל. יחד עם זאת, מחלקות ה-IT נוהגות לנהל את רובד המיינפריים  על ידי בקרת התשתית בלבד, במנותק מרובד התוכנה המוביל את הטרנזקציה לאורך הארגון גם מחוץ למיינפריים וללא קורלציה לטרנזקציות העסקיות". הוא הוסיף, כי "יש בישראל ארגונים רבים שמתקשים לנהל את הטרנזקציות מקצה לקצה, ולפיכך מתקשים לפתור בעיות הפוגעות בזמינות השירותים העסקיים ומבזבזים זמן ומשאבים רבים במטרה לאתר את המקור לתקלות בטרנזקציות עסקיות".

ביל מילר, נשיא תחום ניהול שירותים בסביבת המיינפריים ב-BMC, אמר, כי "רכישת MQSoftware מחזקת את תפישת הפתרון הכלל ארגוני של BMC ומדגישה את מחויבותנו לספק פתרון אחוד לניהול שירותים עסקיים, שיסייע ללקוחות לפשט המורכבות ולחסוך בעלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים