מיקרוסופט התקינה מערכת אחסון XIV של יבמ במרכז להנדסת יישומים ברדמונד

המערכת הישראלית שהותקנה אצל ענקית התוכנה יכולה לאחסן 180 טרה-בייט בכונני SATA, ולה 15 מודולים ● קווין אנגמן, אחד ממנהלי מרכז היישומים של מיקרוסופט: "הגמישות של מערכת XIV תגדיל באופן משמעותי את יעילות המרכז, ותאפשר לנו לענות במדויק על צרכי הלקוחות שלנו"

מיקרוסופט (Microsoft) התקינה בשבוע שעבר מערכת אחסון XIV של יבמ (IBM), המפותחת בישראל, במרכז להנדסת יישומים ארגוניים שליד מטה החברה ברדמונד. בבלוג שמפרסם אחד ממנהלי המרכז, קווין אנגמן, נחשף, כי המערכת החדשה יכולה לאחסן 180 טרה-בייט בכונניSATA  ולה 15 מודולים.

עוד ציין אנגמן, כי "הגמישות של מערכת XIV תגדיל באופן משמעותי את יעילות המרכז, ותאפשר לענות במדויק על צרכי הלקוחות של מיקרוסופט. כמה מהרכיבים החדשים של XIV מספקים ביצועים משופרים – בין היתר, יותר אמינות וצריכה נמוכה של אנרגיה".

במרכז של מיקרוסופט להנדסת יישומים ארגוניים ברדמונד יותר מ-600 שרתים, מערכות אחסון רבות ומערכות מיתוג גדולות. פועלות בו שבע מעבדות לעבודה עם לקוחות ויש בו מרכז הדרכה ואימון גדול עבור לקוחות ושותפים עסקיים. המרכז נועד לאפשר ללקוחות לבחון מערכות ארגוניות של מיקרוסופט, וכן ללמוד ולבחון את ביצועי מערכות אלה בהדמיה של סביבת העבודה שלהם.

כזכור, חברת ההזנק הישראלית XIV נרכשה על ידי יבמ בתחילת 2008 ומוצריה שולבו בחטיבת מוצרי האחסון של יבמ. מרכז הפיתוח של XIV נמצא בתל-אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים