מיקרוסופט תשחרר טלאי הכולל תשעה עדכוני אבטחה

חמישה מבין העדכונים החדשים מוגדרים כקריטיים - רמת הסיכון הגבוהה ביותר ● הם מיועדים לאחת או יותר מהגרסאות הבאות של חלונות: 2000, XP, ויסטה וכן חלונות סרבר 2003 ו-2008 ● העדכונים מתייחסים לבעיות של ביצוע קוד מרחוק, שינוי של רמת הרשאות וסכנה של התקפת מניעת שירות

מיקרוסופט (Microsoft) תשחרר מחרתיים (ג'), במסגרת העדכון החודשי שלה, טלאי חדש הכולל תשעה עדכוני אבטחה, שחמישה מהם מוגדרים כקריטיים – רמת הסיכון הגבוהה ביותר. שמונה מבין העדכונים מתייחסים לחלונות, ומיועדים לאחת או יותר ממערכות ההפעלה הבאות: חלונות 2000, XP, ויסטה וכן חלונות סרבר 2003 ו-2008.

העדכון התשיעי מתייחס לתוכנות ולמעטפת של תוכנות האופיס של מיקרוסופט, אך רק לגרסאות הישנות של ערכת התוכנות 2000, XP ו-2003, כשכל טלאי מוגדר כולל, בין השאר, פתרון בעיות שקשורות לרכיבי הווב של תוכנות אלה. חלק מאותו עדכון מציע טלאי גם עבור תוכנות אחרות של מיקרוסופט, ביניהן מהדורות 2004 ו-2006 של שרת אבטחת והאצת האינטרנט של החברה, וכן BizTalk Server 2002 ואלמנטים מסוימים ב-Visual Studio.

העדכונים מתייחסים לבעיות של ביצוע קוד מרחוק, שינוי של רמת הרשאות (שמאפשר למשתמש שחודר למערכת לקבל הרשאות מנהלן) וכן סכנה של התקפת מניעת שירות. רוב העדכונים דורשים, לאחר התקנתם, את הפעלת המחשב מחדש.

פרטים והסברים מלאים על כל העדכונים הקרובים ניתן לקבל באתר של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים