פרופ' הוד ליפסון, מומחה בין לאומי לתלת מימד, מגיע לארץ

רב המכר של ליפסון, "תלת מימד - המהפכה התעשייתית החדשה", תורגם באחרונה לעברית ● יהיה המרצה המרכזי בכנס 3D Printing

פרופ' הוד ליפסון, מומחה בינלאומי בתחום ההדפסה, יהיה המרצה המרכזי בכנס 3D Printing של אנשים ומחשבים. הוא יגיע לישראל במיוחד בחודש מרץ, בין היתר על מנת לקדם את המהדורה העברית של רב המכר שלו, "תלת מימד- המהפכה התעשייתית החדשה".

ליפסון הוא חוקר ומרצה מבוקש בעולם בנושאים הקשורים בהדפסה בתלת מימד, חומרים דיגיטליים ורובוטים חכמים. המעבדה שלו באוניברסיטת קורנל נחשבת לחלוצה במחקר של טכנולוגיות הדפסה בתלת מימד, עיצוב מוצרים, אינטליגנציה מלאכותית וחומרים מתוחכמים.

פרופ' ליפסון נולד בחיפה והוא בוגר הטכניון בהנדסת מכונות, ולאחר שסיים את שירותו הצבאי בחיל הים בדרגת סרן, סיים דוקטורט בהנדסת מכונות, השתלם באוניברסיטאות בארצות הברית וכיום, הוא פרופסור מן המניין באוניברסיטת קורנל.

מאמריו המקצועיים בנושאי עיצוב אוטומטי, הדפסת מזון, והדפסה ביולוגית זכו להד רב בעיתונים החשובים בארצות הברית כגון הניו-יורק טיימס (New York Times) והוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), תחנות רדיו וטלוויזיה. ליפסון גם עומד בראש מרכז מחקר פורץ דרך למעבדות יצירתיות, המנסה למצוא דרכים חדשות לייצר מכונות יוצרות ויצירתיות.

לכנס מוזמנים כל העוסקים בתחום הדפסת התלת מימד, יצרנים, מעצבים, אדריכלים, סטודנטים לעיצוב והנדסה,מנהלי ייצור ושיווק במגזרים הגדולים במשק. מלבד פרופ' ליפסון, יופיעו גם אנשי מקצוע בכירים מישראל העוסקים בתחום, ביניהם ד"ר יעקב מלינוביץ, מוביל תחום תלת מימד ב-HAIFA 3D, זהבית רייזן מחברת Stratasys, יריב ענבר, מנכ"ל מדיאטק מקבוצת ג'ון ברייס, אשר מוביל את התוכן של הכנס, וכן יצרנים וספקי ציוד לתלת מימד. כמו ישתתף נציג של חברת מפעיל, שהיא נותנת החסות הראשית לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים