פיירפוקס: למעלה ממיליארד הורדות

בקהילת מוזילה חוגגים בשורה של אירועים את ההצלחה של דפדפן פיירפוקס - לאחר שלמעלה ממיליארד עותקים כבר הורדו משרתי החברה ● לרגל המאורע תחנוך החברה אתר אינטרנט חדש, ב-22 שפות, שיוקדש להפצת הבשורה של קהילת מוזילה ופרסום העובדה שהורדו כבר מיליארד עותקים ● כיום נהנה פיירפוקס משלוש מאות מיליון משתמשים פעילים ומנתח של כ-30% משוק הדפדפנים ברחבי העולם

למעלה ממיליארד עותקים של דפדפן פיירפוקס כבר הורדו – ובמוזילה (Mozilla) מבקשים לציין את ההצלחה בשורה של אירועים. לדברי מייק בלצנר, המנהל הממונה על דפדפן פיירפוקס, העותק המיליארד במספר הורד ביום ה' בשעה 7:47 בבוקר (לפי שעון החוף המזרחי של ארה"ב). לרגל המאורע תחנוך החברה אתר אינטרנט חדש, ב-22 שפות, שיפעל החל מהיום (ב') ויוקדש להפצת הבשורה של קהילת מוזילה ופרסום העובדה שהורדו כבר מיליארד עותקים. מרי קולוויג, מנהלת השיווק של מוזילה, הוסיפה שבאתר יוסבר "כיצד סייעו חברי הקהילה ברחבי העולם לשפר את האינטרנט".

על פי הודעה שפרסמה בבלוג שנון פריור, אשת יחסי ציבור במוזילה, מדובר באירוע "בעל חשיבות עצומה – דפדפן פיירפוקס עבר כברת דרך ארוכה מאז שהושק, הודות לקהילה המדהימה של מוזילה".

כזכור, ההצלחה של פיירפוקס הייתה מיידית – תוך חצי שנה מאז ההשקה בנובמבר 2004, הגיעה התפוצה של הדפדפן ברחבי העולם ל-8% (לשם השוואה, חצי שנה לאחר שגוגל השיקה את דפדפן כרום, בנובמבר 2008, הגיעה התפוצה שלו לאחוז בודד בלבד). כיום נהנה פיירפוקס משלוש מאות מיליון משתמשים פעילים ומנתח של כ-30% משוק הדפדפנים ברחבי העולם, על פי נתונים של חברת המדידה StatCounter: הקהילה גדולה מזו של פייסבוק. בחודש שעבר שוחררה גרסה 3.5 של פיירפוקס וכיום שוקדים במוזילה על הפיתוח של גרסה 3.6.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים