מיקרוסופט "חותכת" מחירים של טאבלטי חלונות 8.1

אחרי החגים הרבה פעמים עולים המחירים - לא בכל מה שקשור לטאבלטים של הענקית מרדמונד: מעתה ניתן יהיה לקנות אותם בארצות הברית וברשת במחירים מוזלים הרבה יותר

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

נראה שהנחות החגים לא הניבו די מכירות ומיקרוסופט (Microsoft) מנסה לדחוף חזק יותר את טאבלטי חלונות (Windows). החברה מציעה כעת טאבלטים מוזלים בחנויות קמעונאיות ומקוונות, כך שיתחרו מול ה-iPad mini וטאבלטי האנדרואיד (Android) הפופולריים.

למשל, דגם Venue 8 Pro של דל (Dell), בעל 32 ג'יגה-בייט, עם מעבד Z3740D של אינטל (Intel) ובעל מסך מגע בגודל 8 אינץ', זוכה להנחה של 70 דולר, ומחירו יעמוד על 229 דולר. זהו המכשיר הזול ביותר, ומכאן המחירים עולים: דגם Miix 2 של לנובו (Lenovo) עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון יעלה 249 דולר, וכך גם ה-Encore עם 32 ג'יגה-בייט של טושיבה (Toshiba) – לשניהם יש מסך 8 אינץ' ומעבד אטום Z3740 בעל ארבע ליבות. דגם ה-64 ג'יגה-בייט של Venue 8 Pro זוכה גם הוא להנחה של 50 דולר ויעלה 299 דולר.

הרזולוציה של מסכי כל הדגמים המוזלים היא 1200X800 וכולם נושאים מעבדי אטום של אינטל מדור Bay Trail, המשופרים לעומת הדור הקודם. שלא כמו ה-iPad, לכל הטאבלטים האלה יש יציאת מיקרו USB וזיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט, ובכולם מותקנת מראש גרסת Home & Student 2013 של חבילת אופיס (Office).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים