מטריקס ביצעה פרויקט קונסולידציה נרחב עבור יד שרה; ההיקף: כ-600 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט התקינה מטריקס ביד שרה 10 שרתי להב של יבמ, מערך אחסון מרכזי N3300 של יבמ נט-אפ וספריית גיבוי ● המערכות מיועדות להחליף כ-25 שרתים שהריצו את היישומים ומערכות הליבה של העמותה כגון מערכת ההשאלה, מערכת מוקד המצוקה, שירותי דואר, שירותי טרמינל סרבר, שירותי Active directory, תשתית לפיתוח ועוד

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס ביצעה פרויקט קונסולידציה רחב היקף בעמותת יד שרה, להחלפת השרתים והקמת מערכות מרכזיות לאחסון וגיבוי. במסגרת הפרויקט התקינה מטריקס ביד שרה 10 שרתי להב (Blade) של יבמ (IBM), מערך אחסון מרכזי N3300 של יבמ נט-אפ (NetApp) וספריית גיבוי. המערכות מיועדות להחליף כ-25 שרתים שהריצו את היישומים ומערכות הליבה של העמותה כגון מערכת ההשאלה, מערכת מוקד המצוקה, שירותי דואר, שירותי טרמינל סרבר, שירותי Active directory, תשתית לפיתוח ועוד. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-600 אלף שקלים.

כמו כן, במסגרת הפרויקט שופץ חדר השרתים של העמותה ובוצע שדרוג למערכות החשמל, המיזוג והבקרה. השיפוץ כלל בינוי כולל של הקירות והרצפה על מנת שהחדר יוכל לתמוך במערך התשתיות ובציוד החדש.

לדברי אירית חצרנוב, מנהלת אגף מערכות המידע ביד שרה, "בזכות העבודה המצוינת שנעשתה על יד אנשי מטריקס והציוד החדש שהותקן, אנחנו עומדים בפני דור חדש של פתרונות מיחשוב ושירותים ללקוחות יד שרה ולמתנדבים שלנו, כמו מעבר לפלטפורמת פיתוח מתקדמת, שדרוג מערכות ליבה ואתר האינטרנט, הפורטל הארגוני ומערכות ניהול הידע".

עוז בן מיור, מנהל הלקוח בחטיבת אינטגרצייה ותשתיות במטריקס, אמר, כי "תשתיות המיחשוב של עמותת יד שרה עברו שדרוג משמעותי, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הלוגי. אנו מאמינים כי בעזרת התשתית החדשה תוכל עמותת יד שרה להמשיך לספק את שירותיה נאמנה לכלל משתמשי העמותה ולשפר משמעותית את זמני התגובה וזמינות השירותים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים