דניה סיבוס הטמיעה מערכת הדרכה של אורקל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

Oracle UPK – User Productivity Kit הוא כלי להדרכה ממוחשבת על תהליכים עסקיים ומערכות מידע בארגון ● טל נתנוביץ', מנמ"ר דניה סיבוס: "המערכת הקפיצה את מערך ההדרכות שלנו, שימור הידע ותיעוד התהליכים בכמה דרגות"

דניה סיבוס הטמיעה מערכת הדרכה ממוחשבת של אורקל (Oracle). הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

באמצעות המערכת הוקלטו ותועדו הדרכות על פעילויות מרכזיות במערכות דניה סיבוס השונות, לטובת הדרכתם של עובדי החברה. המערכת חסכה זמן בהדרכות, בטלפונים ובפגישות, והיא עונה על הצורך לשימור ידע אודות המערכות בדניה סיבוס, תהליכי עבודה והצורך בתיעוד המערכות והתהליכים בחברה.

Oracle UPK – User Productivity Kit הוא כלי להדרכה ממוחשבת על תהליכים עסקיים ומערכות מידע בארגון. שימוש ב-UPK מפשט ומקצר הטמעת תהליכים עסקיים ומערכות בארגון, תוך שימת דגש על חוויית המשתמשים. הוא מספק לחברות שפה ארגונית אחידה לעולם ההדרכה, כולל הדרכות למיומנויות רכות, הדרכות חובה (בטיחות, הטרדה מינית, נהלים פנימיים וכו') והדרכות לכלל מערכות המידע בארגון, ללא תלות בסוג וביצרן של אותן המערכות.

תוצרי ההדרכה של ה-UPK הם סרטוני הדרכה, מבחנים, ספרי הדרכה, מצגות, ותסריטי בדיקות. הכלי מסייע לקיצור משך ההכשרה של כל עובד ומהווה מרכז ידע לתהליכים העסקיים ולמערכות המידע בארגון.

טל נתנוביץ', מנהל בקרה ומערכות המידע בדניה סיבוס: "תפעול המערכת הוא פשוט, קל ומהיר, והתוצרים שמתקבלים באפס זמן משביעים רצון. המערכת הקפיצה את מערך ההדרכות שלנו, שימור הידע ותיעוד התהליכים בכמה דרגות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים