סיטריקס השיקה גרסה חינמית להשלמת יכולות שרתי Hyper-V של מיקרוסופט

לדברי Penguin IT, החברה המייצגת את סיטריקס בישראל, המוצר מסייע למנהלי מערכת לנצל פונקציות שאחרת מסתתרות מאחורי שכבות של מערכות ניהול קבצים לאחסון ● הגרסה החדשה כוללת את טכנולוגיית StorageLink, שלפי החברה מפשטת את תהליכי ניהול ה-Storage

סיטריקס (Citrix), המיוצגת בישראל על ידי Penguin IT, השיקה גרסת אקספרס חינמית למוצר השלמת יכולות שרתי Hyper-V של מיקרוסופט (Microsoft). הגרסה החדשה כוללת את טכנולוגיית StorageLink, שלדברי Penguin IT מפשטת את תהליכי ניהול ה-Storage.

המוצר החדש מסייע למנהלי מערכת לנצל פונקציות שאחרת מסתתרות מאחורי שכבות של מערכות ניהול קבצים לאחסון. זאת באמצעות תכונות אחסון כמו Dedupilication, Thin Provisioning, Cloning, Snapshots ו-Replication. הוא מיועד לארגונים המפעילים עד שני שרתי Hyper-V ושרת אחסון אחד. ארגונים הזקוקים לפתרונות עבור שרתים נוספים יכולים לשדרג בתשלום את המוצר לגרסת Enterprise או Platinum, המספקות תמיכה ביותר שרתים וכן תכונות מתקדמות.

עינת קולודני, מנכ"ל Penguin IT, אמרה: "הגירסה החדשה תוכננה במיוחד עבור מומחים לחלונות שנמצאים בשלב מוקדם של הטמעת פתרונות Hyper-V. הוא יסייע להם לנצל את היתרונות של אחסון שיתופי עם Hyper-V ולפשט את ניהול האחסון בסביבות שרתים וירטואליים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גדי רווח

    כל הכבוד לחברה של פינגוין,עושים עבודה מאוד מקצועית,חברה רציניים ובמיוחד יוני אסטריק ועינת קולודני. עלו והצליחו!!!

אירועים קרובים