הסטארט-אפ היומי: PointGrab – לגעת בלי לגעת

הפרטים אודות חברת הסטארט-אפ החדשה, שנחשפת פה לראשונה, עדיין מעורפלים, אולם מה שבטוח הוא שמאחוריה עומדים חיים פרסקי - מראשוני המפתחים של אנ-טריג, סער וילף - האיש מאחורי Fraud Sciences ואמיר קפלן - לשעבר מנהל פיתוח באנ-טריג ● הרעיון: לנתח תנועות ידיים בעזרת מצלמת ווב, וכך להחליף את העכבר במחשבים נישאים

23/07/2009 11:56

סביר להניח ששמעתם על חברת הסטארט-אפ הישראלית אנ-טריג (N-trig) – יצרנית המולטי-טאץ' שגייסה עשרות מיליוני דולרים ב-2008, ועומדת מאחורי הטכנולוגיה שתספק את ממשק המגע החדשני לחלונות 7 של מיקרוסופט (Microsoft). במקביל, ודאי קראתם כתבות רבות אודות סער וילף – מייסד ומנכ"ל פרוד-סאיינסס (Fraud Sciences), שנמכרה ב-2008 ל-PayPal של אי-ביי (eBay) תמורת 169 מיליון דולרים. עבור תעשיית הון הסיכון בתקופת מיתון, מדובר בשניים מהסיפורים הגדולים של 2008.

אבל האם ידעתם שחיים פרסקי, מי שהיה מראשוני המפתחים של אנ-טריג והתקדם עד משרת ה-CTO וסגן נשיא לפיתוח בחברה, הקים בימים אלה סטארט-אפ חדש עם סער וילף? כנראה שעוד לא. למיזם החדש, שהקימו השניים יחד עם אמיר קפלן – לשעבר מנהל פיתוח באנ-טריג, קוראים PointGrab, ופרסקי עומד בראשו כמנכ"ל.

תאמינו או לא, אבל הסטארט-אפ החדש מהוד השרון עוסק גם הוא באביזר קלט לחומרה – בדיוק אותו התחום בו עוסקת אנ-טריג. על פי הצהרות אנשי החברה, אמור המוצר העתידי לנתח תנועות ידיים בעזרת מצלמת ווב, וכך להחליף את העכבר במחשבים נישאים. סוג של מולטי-טאץ' – רק בלי הטאץ'.

מייסדי PointGrab סירבו להגיב לידיעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. EREZ

    מישהו יודע איך משקיעים בPOINTGRAB זה נשמע כמו טכנולוגייה מעניינת שיכולה להחליף את הטאצ פאד ??

אירועים קרובים