גרדיאן תטמיע מערכת CRM של מיקרוסופט בקבוצת AMG; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת תנהל את מערך המכירות ושירות הלקוחות של הקבוצה בשילוב עם קול סנטר, ותשמש כ-150 עובדים ● ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות: "מדובר בפרויקט בחברה בצמיחה, שחייב התאמה להיקף הפעילות"

גרדיאן מערכות מקבוצת מלם-תים החלה בהטמעת מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft), בקבוצת הביטוח וייעוץ המשכנתאות AMG – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל לפני חודש וייארך כחצי שנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

המערכת שתוטמע כל ידי גרדיאן, המשמשת כמרכז מיקרוסופט במלם מערכות, תנהל את מערך המכירות ושירות הלקוחות  של הקבוצה בשילוב עם קול סנטר. היא תביא לשיפור של השירות ללקוח ומיקסום תהליכי המכירה, תוך החזר ההשקעה במערכת בזמן קצר, כך על פי החברה.

המערכת תשמש את 150 עובדי הקבוצה. המערכת שתיישם גרדיאן ב-AMG קבוצת מבוססת על מודול המכירות והשירות על בסיס תשתית Microsoft Dynamics CRM.

עמית קמינסקי, מנכ"ל קבוצת AMG: "כחלק מהצמיחה המתמדת והגידול בפעילות הקבוצה, החלטנו להתאים את מערכות ה-CRM לצרכים העכשוויים והעתידיים של הקבוצה. לאחר בדיקה נרחבת החלטנו לבחור במערכת המתקדמת ביותר שתיתן את המענה המיטבי לחברה, ללקוחות ולעובדים".

לדברי ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, "מדובר בחברה שצומחת בשנים האחרונות, בפרט בתחום ייעוץ המשכנתאות ללקוחות פרטיים. הדבר חייב התאמה של מערכות שירות הלקוחות והמכירות כך שיוכלו לתת מענה להיקף הפעילות הגדל של הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים