יוניטסק תיישם מערכת ERP של אורקל בחברת אביק; היקף הפרוייקט: כשני מיליון שקלים

יישום המודולים יתבצע בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יוטמעו המודולים הפיננסיים, הלוגיסטיים, מודול המכירות ומודול הייצור ● אבנר בירנבוים, מנהל הפרויקט מטעם אביק: "הכנסת המערכת היא חלק ממהלך ההשתלבות שלנו בפיברו, באופן שיאפשר לנו לעבוד על מערכת אחת שתתאים לארגון הגלובלי, ובמקביל תקשור את היחידות השונות בתוך אביק, העובדות כיום על מערכות נפרדות"

יוניטסק תיישם מערכת ERP מסוג Oracle Applications בחברת אביק מקבוצת פייברו (Phibro). הפרויקט צפוי להמשך כשבעה חודשים, ובמהלכו תחליף המערכת החדשה את המערכות הקיימות בארגון, ויאוחדו תהליכי העבודה של חברת האם פייברו עם התהליכים בחברות הבנות אביק וקופולק. יישום המודולים יתבצע בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יוטמעו באביק המודולים הפיננסיים, הלוגיסטיים, מודול המכירות ומודול הייצור; בשלב השני יוטמעו המודולים לניהול קשרי לקוחות, אחזקה, קריאות שירות וניהול האיכות. היקפו הכולל של הפרויקט מוערך בכשני מיליון שקלים.

אביק הוקמה ב-1939 כיצרנית של מוצרים פרמצבטיים ווטרינריים והיא החברה הותיקה בישראל בתחום זה. בינואר 2009 נרכשה החברה על ידי Phibro Animal Health, והפכה לחברת בת של פייברו העולמית.

אבנר בירנבוים, מנהל הפרויקט מטעם אביק: "הכנסת מערכת ה-ERP  של אורקל (Oracle) היא חלק ממהלך ההשתלבות שלנו בחברת האם פיברו, באופן שיאפשר לנו לעבוד על מערכת אחת שתתאים לארגון הגלובלי, ובמקביל תקשור את היחידות השונות בתוך אביק, העובדות כיום על מערכות נפרדות".

יחיאל תושייה, מנכ"ל משותף ביוניטסק: "על ידי יישום מערכת ה-ERP, נטמיע באביק תהליכים עסקיים שייעזרו לחברה להתקדם עסקית. אנחנו הולכים להחליף את המערכות השונות בארגון למערכת אחת עם מסרים אחידים. מערכת ה-ERP של אורקל מאוד רחבה, ונותנת פתרונות רבים גם בתחום הפעילות של חברות פרמצבטיות. הפתרון שבנינו יישרת את אביק ויחסוך לחברה סיכון ועלויות מיותרות בפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים