אינטל השקיעה מיליוני דולרים בשלושה סטארט-אפים ישראליים

ענקית השבבים השקיעה במהלך השנה האחרונה 65 מיליון דולר ב-16 חברות טכנולוגיות מרחבי העולם, בהן שלוש ישראליות: אינטרלוד של יוני בלוך, Rocketick ו-Reduxio Systems ● מרכוס בטיסטי, מנהל באינטל קפיטל: "ישראל היא אחד השווקים החזקים ביותר להשקעות שמבוססות על טכנולוגיה וחדשנות"

אינטל קפיטל (Intel Capital), ארגון ההשקעות, המיזוגים והרכישות הגלובלי של אינטל (Intel), השקיע השנה 65 מיליון דולר ב-16 חברות טכנולוגיות חדשות מרחבי העולם, בהן שלוש ישראליות: Rocketick, אינטרלוד (Interlude) בבעלות המוזיקאי יוני בלוך ו-Reduxio Systems. החברה הכריזה על ההשקעות בכנס המשקיעים הגדול של אינטל, שנערך השבוע בסן דייגו. היא לא פרסמה את גובה ההשקעות בכל חברה, אולם ההערכות הן כי היקפן הכולל מוערך במיליוני דולרים.

Rocketick מפתחת מאיץ סימולציה מרובה-ליבות לאימות ביצועי שבבים. מוצר הדגל של החברה, Rocketslim, מתחבר לסימולטורים קיימים ומאיץ אותם בעד פי 10, מה שעל פי אינטל מאפשר ליצרני שבבים לקצר את משך הזמן עד להשקת תוכניות למעבדים חדשים בשיעור של עד 30%.

אינטרלוד, סטארט-אפ נוסף בו השקיעה הקרן, מספק פלטפורמה ליצירת סרטוני וידיאו אינטראקטיביים, שהצופים בהם יכולים להשפיע בזמן אמת על מהלך הסרטון – מה שיוצר מעורבות גבוהה שלהם. באחרונה השיקה אינטרלוד את Treehouse, תוכנת Authoring בשירות עצמי שמאפשרת ליוצרי סרטוני וידיאו מיפוי, יצירה והעלאה של סרטונים שנוצרו באמצעות Interlude לרשת, למובייל ולפלטפורמות חברתיות.

החברה השלישית, Reduxio Systems, מפתחת פלטפורמת אחסון של הדור הבא, שעל פי אינטל מספקת חיסכון בשטח אחסון ויכולת שחזור אינסופית של נתונים. היא עושה זאת באמצעות טכנולוגיות ייחודיות של מניעת כפילות (דה-דופליקציה) והגנה שמופעלות על האחסון העיקרי.

מרכוס בטיסטי, מנהל ההשקעות של אזור מערב אירופה וישראל באינטל קפיטל: "ישראל היא אחד השווקים החזקים ביותר להשקעות שמבוססות על טכנולוגיה וחדשנות. ההשקעות החדשות שלנו בישראל רק ממחישות את המחויבות המתמשכת שלנו להשקעה בחברות חדשניות כחול לבן".

אורי ארזי, מנהל ההשקעות באינטל קפיטל ישראל, אמר כי ההשקעות הללו "מגיעות בהמשך להחלטה לשלש את מספר השותפים האחראים על ההשקעות בקרן של אינטל קפיטל בישראל. אנחנו ממשיכים לחפש השקעות חדשות בקרב חברות סטארט-אפ ישראליות, במיוחד בתחומי האינטרנט, Big Data, דטה סנטר, תשתיות ואבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים