יבמ הכריזה על שיפורים במערכות האחסון XIV המיוצרות בארץ

XIV - חברה ישראלית שנקנתה על ידי יבמ - יתמכו עוד השנה בתקשורת א-סינכרונית לאתרי-מראה מרוחקים ● כמו כן, הן יסייעו במניעת סיבוך בניהול אחסון מסורתי בריבוי-רמות והקמת אתרי התאוששות וגיבוי מרוחקים מהאתר הראשי, ללא הגבלת מרחק ביניהם ● נפח האחסון של שרתי DS8000 יהיה במתכונת Thin Provisioning ("הקצאה רזה")

יבמ (IBM) הודיעה הבוקר (ג') על שורת שיפורים במערכות האחסון הארגוניות שלה ממשפחת XIV ובמערכות DS8000. מערכות ה-XIV מפותחות בארץ, לאחר שחברה ישראלית באותו השם נקנתה על ידי הענק הכחול. לדברי יבמ, שיפורים אלה מאפשרים לעסקים לנהל טוב יותר את הכמויות ההולכות וגדלות של מידע הנאגר במהלך פעילותם השוטפת.

מערכות XIV של יבמ יתמכו עוד השנה בתקשורת א-סינכרונית לאתרי-מראה מרוחקים. כמו כן, הן יסייעו במניעת הסיבוך המאפיין ניהול אחסון מסורתי בריבוי-רמות וכן להקים אתרי התאוששות וגיבוי מרוחקים מהאתר הראשי, ללא הגבלת מרחק בין האתר הראשי לאתרי הגיבוי.

מיבמ נמסר, כי תהליכי הגיבוי וההתאוששות יתבצעו מבלי להשפיע על זמני התגובה, ויסייעו בהגנה מפני כשלי מערכת, תוך הבטחת זמינות רצופה של מידע קריטי. כך, למשל, יוכל בית חולים המשתמש במערכת אחסון צממשפחת XIV להקים אתר מראה השומר באופן רצוף את כל נתוני הבדיקות וההדמיות הרפואיות המתבצעות בבית החולים. כמו כן, הוא יוכל לנהל אותם במרחק של אלפי קילומטרים מהאתר הראשי, תוך שיציע לצוות המקצועי גישה מאובטחת אל הנתונים האלה בכל רגע בו הם דרושים.

מערכות ה-XIV אף יציגו מודולים כפולי-מעבד בשרת האחסון, שאמורים לשפר את הביצועים בשיעורים של עד 30%. שילוב היחידות בעלות שני מעבדים יוכל לסייע בצמצום העלויות הכוללות של אחסון הנתונים, בזכות זמני תגובה מהירים יותר ושליפה מהירה יותר של נתונים הנדרשים לעובדים.

שרתי XIV יתמכו גם בפרוטוקול הגישה המהירה LDAP, המאפשר הזדהות חד-פעמית מול מגוון רחב של מערכות. במקביל, אפשר יהיה לנהל את המערכות האלה מסביבת טיבולי Productivity Center 4.1, המתוכננת על מנת לפשט את השליטה בסביבה החוצה פלטפורמות שונות.

המהלכים החדשים שיבמ הכריזה עליהם יאפשרו לשרתי DS8000 הקצאת נפח אחסון במתכונתThin Provisioning ("הקצאה רזה"). אלה יאפשרו להם לייעד שטחים מוגדרים על גבי הדיסק לשרתים מסוימים ולמשימות מוגדרות, תוך התאמה לצרכים ולנקודות הזמן בהם נדרש נפח האחסון הזה בפועל. לדברי החברה, יכולות אלה יאפשרו אחסון יעיל יותר וגישה נוחה יותר לכמויות גדולות של נתונים הזמינות בארגון. כך, ניתן יהיה להבטיח ניצולת גבוהה יותר בפועל של נפחי האחסון הקיימים וצמצום בהוצאה הנדרשת לרכישת מערכות תשתית חדשות. שיטת ההקצאה הזאת מפשטת גם את משימות הניהול, בזכות האוטומטיזציה של תהליכי הקצאת נפחי האחסון, ומזעור ההתערבות האנושית, של מפעילי המערכת.

בארי רודולף, סגן נשיא יבמ למערכות אחסון,  אמר ש-"עסקים בכל העולם מתמודדים עם הצורך לענות לדרישות חקיקה ותקינה, להבטיח זמינות נתונים, שימור נתונים ואבטחה, תוך הפקת ערך מרבי מתשתיות האחסון הקיימות בו. סל המוצרים הרחב של יבמ – הזוכה עתה לשיפורים נוספים – יסייע ללקוחות האלה בהפרת ערך מרבי ממרכזי עיבוד הנתונים שלהם, ובהתמודדות עם דרישות הארגון בתחומי תשתית האחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים