דיווחים: וריזון צפויה לרכוש את הנתח של וודאפון במיזם הסלולר Verizon Wireless תמורת 130 מיליארד דולרים

הודעה רשמית על העסקה צפויה להתפרסם ביום ב' הקרוב, על פי מקורות של סוכנות הידיעות בלומברג ● על פי מקורות שונים, העלייה בשיעורי הריבית ושינויים שחלו בשוק הסלולר בארצות הברית סייעו לגשר על הפערים שהתגלו בין החברות בסבב המגעים הקודם

תוצאות טובות. וריזון

וריזון (Verizon Communications) מנהלת מגעים מתקדמים על רכישת הנתח של וודאפון (Vodafone Group) במיזם המשותף של שתי החברות בארצות הברית, Verizon Wireless, בעסקה ששווייה מוערך ב-130 מיליארד דולרים. כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) ביום ד', בידיעה הנסמכת על מקורות יודעי דבר.

ב-וריזון פנו למספר בנקים על מנת לגייס מכל אחד מהם סכום של עשרה מיליארד דולרים, ולהגיע לסכום כולל של 60 מיליארד דולרים לצורך מימון הרכישה. הודעה רשמית על העסקה צפויה להתפרסם ביום ב' הקרוב, על פי מקורות של סוכנות הידיעות.

בידיעה שפורסמה קודם לכן בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) דווח כי שתי החברות חידשו את המגעים, אך לא ברור אם הצליחו להתגבר על חילוקי הדעות ביחס למחיר או אם וריזון הגישה הצעה רשמית. על פי הידיעה של הוול סטריט ג'ורנל, העלייה בשיעורי הריבית ושינויים שחלו בשוק הסלולר בארצות הברית סייעו לגשר על הפערים שהתגלו בין החברות בסבב הקודם של המגעים ביניהן.

בחודש אפריל דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters) כי וריזון נוטה להגיש הצעה בשווי של 100 מיליארד דולרים, חציה במזומן וחציה במניות. אולם, אנליסטים העריכו בזמנו כי הצעה זו נמוכה מדי וכי השווי האמיתי של אחזקות וודאפון  ב-וריזון קרוב יותר ל- 120 מיליארד דולרים.

יצוין כי יו"ר וודאפון, ז'ראר קלייסטרלה, אמר בחודש שעבר כי החברה תהיה מוכנה לשקול ברצינות כל הצעה ביחס לנתח שלה ב-וריזון אם תגיע למסקנה כי הצעה זו מעניקה למשקיעים ערך רב יותר מכפי שהם מקבלים במצב הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים