נס השיקה שירות ענן לניהול ותפעול מערכי המיחשוב של עסקים קטנים ובינוניים

השירות מבוסס על מערכת של ServiceNow, שמאפשרת שיפור והאצת תהליכים ● בין היתר, הוא כולל ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות, ניהול שינויים, ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב, ניהול פרוייקטי IT ומחולל דו"חות מובנה ● כמו כן, הוא מציע מודלים נוספים למידול ומיפוי מערכות מחשב, ניהול ואנליזה של קונפיגורציית תשתיות ושירותים נוספים

נס טכנולוגיות השיקה שירות ענן חדש במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) לניהול ותפעול מערכי מיחשוב בארגונים קטנים ובינוניים. הוא פועל על פי מודל עסקי גמיש ומשווק על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

השירות מבוסס על מערכת של ServiceNow, שמתמחה באספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מיחשוב ארגוניות. היא מאפשרת שיפור והאצת תהליכים. בין היתר, השירות כולל ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות, ניהול שינויים, ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB), ניהול פרוייקטי IT ומחולל דו"חות מובנה. כמו כן, מציע השירות החדש מודלים נוספים למידול ומיפוי מערכות מחשב, ניהול ואנליזה של קונפיגורציית תשתיות ושירותים נוספים.

מנס נמסר, כי המערכת מורידה את עלויות הרישוי ומקטינה ב-50% את זמן היישום. ServiceNow מגדירה לכל לקוח סביבת עבודה ייחודית הכוללת חומרה, תוכנה ובסיס נתונים.

"עד היום התקשו ארגונים קטנים ובינוניים, משיקולי תקציב ועקב המורכבות הגבוהה של היישום, להתקין מערכות מהשורה הראשונה לתפעול וניהול מערך ה-IT שלהם", אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO. "השירות החדש מאפשר להם לעשות זאת על ידי שימוש במודל של שירות מנוהל בענן, כאשר הם משלמים רק עבור הצריכה בפועל של השירות ולא צריכים לרכוש ולהתקין את המערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים