ה-Ascend P6 של חואווי – הטלפון הדקיק ביותר

עם עובי של 6.18 מ"מ בלבד הצליח המכשיר להדיח את ה-Onetouch של אלקטל, שעוביו עומד על 6.4 מ"מ ● משקלו של ה-Ascend P6 קטן אף הוא - 120 גרם בלבד, אך יש קלים ממנו

ה-Ascend P6 של חואווי (Huawei) הוא המחזיק החדש בתואר הטלפון הדקיק ביותר. עם עובי של 6.18 מ"מ בלבד הוא הצליח להדיח את ה-Onetouch של אלקטל (Alcatel), שעוביו עומד על 6.4 מ"מ. משקלו של ה-Ascend P6 קטן אף הוא – 120 גרם בלבד, אך יש קלים ממנו.

הטלפון מגיע עם מסך 4.7 אינץ' ומבוסס על מעבד ארבע ליבות של חואווי, שמיוצר על פי ה-Cortex-A9 של ARM, במהירות 1.5 ג'יגה הרץ. הוא מצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, שניתן להרחיב עם 32 ג'יגה-בייט נוספים באמצעות חריץ microSD. למרות הדקיקות והמשקל הנמוך יחסית מצויד הטלפון במצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסלים ובמצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסלים, כשהאחורית מצוידת בעדשת BSI שמאפשרת צילום מאקרו בגודל של 4 ס"מ.

המכשיר לא תומך בדור רביעי (LGE) אך מאפשר שימוש בשני כרטיסי SIM – מגמה שתופסת באחרונה תאוצה בתחום הטלפונים החכמים. הוא מגיע עם אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2), כאשר מעליו יש ממשק בשם Emotion, שמאפשר שימוש בקול באיכות דולבי.

מכירות ה-Ascend P6 יתחילו בסין ובאירופה ומשם הוא יגיע כנראה גם לארצות הברית. מחירו של המכשיר בסין יעמוד על 375 דולרים ובאירופה – על 375 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים