אורקל שחררה את Java Platform Enterprise Edition 7

מרבית החידושים "באחת הגרסאות המקיפות ביותר", על פי IDC, מיועדים למפתחי HTML 5 ● בהודעה שפרסמה אורקל אמש (ד') היא מסרה ש-"קל יותר לפתח יישומי HTML 5 עם Java EE 7"

אורקל (Oracle) שחררה את Java Platform Enterprise Edition 7 – גרסה שכוללת יכולות מתוגברות לפיתוח יישומים המבוססים על שפת HTML 5. חידושים נוספים נועדו לשיפור הביצועים וכושר ההרחבה. בהודעה שפרסמה החברה אמש (ד') היא מסרה ש-"קל יותר לפתח יישומי HTML 5 עם Java EE 7".

טכנולוגיית ג'אווה (Java) עברה לרשותה של אורקל לאחר שרכשה את סאן (Sun). אולם, מההודעה שפרסמה אורקל אמש עולה שמספר יכולות שציפו להן לא נכללו בסופו של דבר בגרסה 7 ונדחו לגרסה 8. בין היתר, מדובר ביכולת מטמון וביכולות ענן. על פי אורקל, אילו הייתה החברה מתעקשת לכלול יכולות אלה הייתה ההשקה של גרסה 7 נדחית ל-2014.

ובכל זאת, מדובר באחת הגרסאות "המקיפות ביותר של ג'אווה, על אף שבאורקל הצטרכו להתגבר על עקומת הלמידה", אמר אל חילווה, אנליסט מ-IDC. הוא הוסיף ש-"Java EE 7 מביאה את השפה הפופולרית לעידן המודרני של HTML 5, עם שיפורים משמעותיים בפיתוח ובאיכות הקוד. הגרסה החדשה מבטיחה שג'אווה תישאר הטכנולוגיה הנפוצה ביותר עבור יישומי שרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים