בשינוי אדרת: סמסונג השיקה את הגלקסי S4 זום

הענקית הקוריאנית הכריזה על "סוס" חדש במשפחת המכשירים הפופולריים – מסך 4.3 אינץ', מעבד דו-ליבתי וזיכרון 8 ג'יגה-בייט בלבד ● היתרונות העיקריים: יכולות צילום מתקדמות ● טרם ידוע מתי, אם בכלל, יגיע לישראל

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ד') מכשיר חדש ממשפחת הגלקסי בשם S4 זום. ייחודו, כפי שניתן להבין מהשם, הוא יכולות צילום מתקדמות.

מי אם לא סמסונג תדע לנצל את "הסוסים המנצחים" שלה עד תום? משפחת הגלקסי היא "סוס מנצח" אחד שלה – ו-"סוס" לא פחות טוב הוא תוספת ה-S. בדיקה מעמיקה מעלה, כי משפחת הגלקסי כולה כוללת לא פחות מ-70 דגמים. כעת, גם תוספת S זוכה לבנים חדשים, וה-S4 זום הוא עוד אחד שמצטרף ל-"חגיגה". כבר יש לנו את ה-S4 מיני, ואחריו הושק ה-S4 אקטיב, והנה היום הצטרף ה-S4 זום. אבל האמת היא שארוכה הדרך בינו וה–S4 – ב-ה"א הידיעה.

המסך שלו הוא בגודל 4.3 אינץ', לעומת 5 אינץ' של ה-S4, וברזולוציה של 540X960. במילים אחרות, זה מכשיר מיני S4. גם המעבד שלו הוא דו-ליבתי ולא ארבע-ליבתי כפול, כמו אחיו הנוצץ. הזיכרון בתוך המכשיר הוא של 8 ג'יגה-בייט בלבד, אך עם אפשרות הרחבה בכרטיס זיכרון של עד 64 ג'יגה-בייט. זיכרון ה-RAM שלו עומד על 1.5 ג'יגה-בייט, אולם לא כמו ה-2 ג'יגה-בייט של ה-S4.

אז מה בכל זאת חדש? רק המצלמה המשופרת, עם חיישן CMOS של 16 מגה-פיקסל, זום אופטי של X10 ופלאש Xenon. הזום המיוחד מאפשר לצלם תמונה גם במהלך שיחה, ושליחתה לאדם שאיתו מדברים (פונקציית ה-In-Call Photo Share). עוד מאפשר הזום לנווט במצלמה בקלות ולהפעיל תכונות נוספות, תוך גישה קלה למצבי צילום שונים.

מה חדש? מצלמה משופרת עם חיישן CMOS של 16 מגה-פיקסל, זום אופטי של X10 ופלאש Xenon. גלקסי S4 זום

בנוסף, גרסת האנדרואיד (Android) שלו היא 4.2 ג'לי בין והוא תואם דור שלישי, עם קישוריות אלחוטית, כמובן, בלוטות' 4.0, A-GPS לניווט וגם NFC, שלאט לאט יהפוך לסטנדרט בכל הסמארטפונים. ה-S4 זום שוקל 204 גרם ומגיע עם מגוון תכונות שסמסונג מתגאה בהן, כמו Touchwiz ,Story Album ,Group Play ,Samsung Hub, ועוד.

מחירו לא נמסר. לפי שעה לא ידוע אם יגיע לארץ. מכל מקום, כדאי לשים לב אם רוכשים אותו, שזה לא ה-S4 שאולי חשקתם בו, אלא S4 זום. זה משהו אחר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים