מינויים בכירים במטה התיקשוב הממשלתי: גדעון קונפינו ימונה לראש מערך אבטחת המידע

במסגרת תפקידו החדש, יהיה קונפינו אחראי על הגדרת מדיניות טכנולוגיות, מתן סל פתרונות טכנולוגיים ומפת דרכים טכנולוגית למוצרי אבטחת מידע בשימוש הממשלה ● מינויים נוספים הם אלה של יותם ארז - שיהיה ה-CTO הממשלתי, ורווית זילברפרב - שתנהל את הקמת האגף

מטה התיקשוב הממשלתי הודיע היום (ב') על סבב מינויים בכירים, ובראשו מינויו של גדעון קונפינו לראש מערך אבטחת המידע

במסגרת תפקידו החדש, יהיה קונפינו אחראי על הגדרת מדיניות טכנולוגיות, מתן סל פתרונות טכנולוגיים ומפת דרכים טכנולוגית למוצרי אבטחת מידע בשימוש הממשלה. בעשור האחרון מילא קונפינו שורת תפקידים בכירים ביחידת אבטחת המידע באמדוקס (Amdocs) והיה לו תפקיד מרכזי בהקמתה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. בנוסף, הוא מוסמך CISSP מטעם ארגון ISC2.

יותם ארז מונה לתפקיד ה-CTO הממשלתי. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על תכנון טכנולוגי אסטרטגי, מתן כלים לחיזוי ארוך טווח של ההתפתחויות הטכנולוגיות בחומרה ותקשורת, סביבות הפיתוח והיישומים והשפעתם על מערך התיקשוב במשרדי הממשלה בראייה כוללת. ארז הינו בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה. בתפקידו האחרון ניהל את תחום ה-IT ב-נייס (Nice) ובהמשך היה שותף להקמת גוף אירוח בחברה. בעברו מילא ארז שורת תפקידים בכירים בטבע, ובין היתר ניהל את גוף התשתיות הגלובלי ואת תחום מערכות המידע של חטיבת המוצרים הגלובליים.

רווית זילברפרב, מנהלת ההקמה של אגף התיקשוב הממשלתימינוי שלישי הוא זה של רווית זילברפרב, שמונתה למנהלת ההקמה של אגף התיקשוב הממשלתי והיא תהיה אחראית על מיסוד פעילות היחידה מול יחידות מטה במשרד האוצר וגופים ממשלתיים נוספים. כמו כן תהיה אחראית זילברפרב על מיסוד מערך ההנחיות המקצועיות של הממונה על התיקשוב הממשלתי ופיתוח מתודולוגיה לניהול סיכונים בתחום התיקשוב. במסגרת תפקידה החדש, תקדם זילברפרב הקמה של גוף לניהול סיכוני תיקשוב בממשלה.

בתפקידה האחרון שימשה כיועצת מקצועית לשר מיכאל איתן, והקימה את יחידת שיפור השירות הממשלתי לציבור והפחתת הנטל הבירוקרטי. בעברה הייתה עורכת דין בתחום הפלילי, ריכזה ועדות ציבוריות ושימשה כנציגת לשכת עורכי הדין בוועדת החוקה בכנסת. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ובלימודי המזרח התיכון ואיסלאם מהאוניברסיטה העברית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים