הטגרה 4 של Nvidia יתמוך בשימוש בחרט עם יכולות הבחנה בלחץ

מנכ"ל החברה, ג’ן הסאן הונג, הפגין, באמצעות אבטיפוס של טאבלט המבוסס על טגרה 4, כיצד הוא משתמש בחרט רגיל כדי לבצע פעולות שמזהות את עוצמת הלחיצה - פעולות שבדרך כלל דורשות שימוש בחרט אקטיבי ● לדבריו, מדובר ביכולת דומה לזו שמציעות חברות אחרות במוצרים שלהן, אך בעלות זולה יותר בכ-20 דולרים ליצרן וברמת דיוק גבוהה יותר

שבב הטגרה 4 (Tegra 4) החדש של Nvidia יתמוך באופן מובנה בשימוש בחרט (Stylus) עם יכולות הבחנה בלחץ – כך התברר מתצוגה מיוחדת של החברה בתערוכת קומפיוטקס 2013 (Computex 2013).

מנכ"ל החברה, ג’ן הסאן הונג, הפגין, באמצעות אבטיפוס של טאבלט המבוסס על טגרה 4, כיצד הוא משתמש בחרט רגיל כדי לבצע פעולות שמזהות את עוצמת הלחיצה – פעולות שבדרך כלל דורשות שימוש בחרט אקטיבי. לדבריו, מדובר ביכולת דומה לזו שמציעות חברות אחרות במוצרים שלהן, אך בעלות זולה יותר בכ-20 דולרים ליצרן וברמת דיוק גבוהה יותר.

הונג סיפר שמדובר בשימוש בשילוב של שתי טכנולוגיות קנייניות של החברה בשם DirectStylus ו-DirectTouch 2.0, כשהאחרונה מבצעת עד 300 סריקות בשנייה אחרי הפעילות של החרט, כדי ללכוד כמה שיותר במדויק את התנועה שלו על מסך המכשיר וכן את העוצמה בה הוא נלחץ בכל נקודה. זיהוי עוצמת לחיצה חשוב במיוחד עבור תוכנות ציור ושרטוט, וכל תוכנה בה משתמשים בזיהוי לחיצה עמוק יותר כדי לשנות במקצת את הגדרות השימוש והתגובה ביישום.

“הדיוק של טכנולוגיית DirectTouch גבוה בהרבה מכל בקר מגע סטנדרטי מתחרה אחר שיש כיום בשוק”, אמר.

אירועים קרובים