מק'אפי פרסמה אזהרה מפני אי-מיילים בנושא מותם של מייקל ג'קסון ופארה פוסט

על פי חברת אבטחת המידע, ברוב המקרים, הלינקים המצורפים לדואר האלקטרוני תחת הכותרות המטעות יובילו לפרסומות לא רצויות - אולם חלקם אף עשויים לגרום להתקנת תוכנות זדוניות על המחשב ● בנוסף, החברה הזהירה גם מפני אתרים מזויפים המציגים, כביכול, מידע על החדשות החמות האחרונות

מק'אפי פרסמה אזהרה מפני תוכנות זדוניות המופצות באמצעות הדואר האלקטרוני, ומנצלות את העניין הציבורי הגדול בעניין מותם של מייקל ג'קסון ופארה פוסט. החברה הזהירה במיוחד מפני ספאמים המכילים לינקים לחדשות או לתמונות בנושא; ברוב המקרים, לינקים אלו רק יובילו לאתרים המפרסמים מוצרים, כגון תרופות שונות, אך במקרים גרועים יותר – הם יובילו להתקנת תוכנות זדוניות על המחשב.

בנוסף, החברה הזהירה גם מפני אתרים מזויפים המציגים, כביכול, מידע על החדשות החמות האחרונות, ומשתמשים בטכניקות לקידום אתרים במנועי החיפוש. בחלק מהמקרים, כאשר הגולש נכנס ללינק, הוא נחשף לסוגי התקפות שונות, כמו תוכנות זדוניות, רוגלות, או גניבת זהות.

על פי החברה, בכל פעם שידיעה מרעישה על מפורסם כלשהו מגיעה לתקשורת, כותבי תוכנות זדוניות מנסים לנצל זאת, ומסתבר, כי חדשות רעות על מותם של מפורסמים הן חדשות טובות במיוחד לכותבי תוכנות זדוניות למיניהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים