אפל הוסיפה את מכשירי גלקסי S4 לתביעה נגד סמסונג

החברה הוסיפה לשורת התביעות נגד סמסונג טענות חדשות, שעל פיהן יש בגלקסי S4 משום הפרה של זכויותיה בחמישה פטנטים על הטכנולוגיה של הסייען הקולי סירי ● החברה הדרום קוריאנית עדיין חייבת לאפל סכום של יותר מ-600 מיליון דולרים, שלא ישולם, ככל הנראה, לפני ששתי החברות יציגו את טיעוניהן הסופיים באשר לסכום הפיצויים בדיון שנקבע לתחילת נובמבר

אפל (Apple) ממשיכה במערכה המשפטית חובקת העולם נגד סמסונג (Samsung) – ואמש (ד') הגישה עתירה חדשה לבית המשפט בקליפורניה, כתוספת לתביעה קיימת, בטענה שיש במכשירי הדגל של סמסונג, גלקסי S4, משום הפרת זכויות שלה בחמישה פטנטים. שניים מהפטנטים המוזכרים בתביעה מתייחסים לחיפוש קולי.

שתיים מהתביעות שהגישה אפל נגד סמסונג מתנהלות בבית משפט בקליפורניה. באחת מהן התקבל באוגוסט פסק דין שחייב את סמסונג לשלם לאפל פיצויים בסכום של 1.05 מיליארד דולרים. בשלב מאוחר יותר הפחיתה השופטת המחוזית לוסי קוה את סכום הפיצויים ב-400 מיליון דולרים, בנימוק שהמושבעים לא חישבו את הפיצויים שעל סמסונג לשלם בצורה נכונה.

החברה הדרום קוריאנית עדיין חייבת לאפל סכום של יותר מ-600 מיליון דולרים, שלא ישולם, ככל הנראה, לפני ששתי החברות יציגו את טיעוניהן הסופיים באשר לסכום הפיצויים בדיון שנקבע לתחילת נובמבר. העתירה החדשה הוגשה כתוספת לתביעה השנייה, שנמצאת עדיין בשלביה המוקדמים.

לטענת אפל, על מכשירי גלקסי S4 חלות "רבות מהטענות שכבר הועלו על ידי אפל, כשם שהן חלות על מכשירים קודמים רבים של סמסונג". מכתב התביעה שהגישה אפל עולה, כי בחברה סבורים שיש בטכנולוגיית Google Now, שיושמה במכשירי גלקסי S4, משום הפרה של שני פטנטים של אפל שיושמו בסייען הקולי סירי (Siri), שנכלל במכשירי iPhone.

שלושת הפטנטים הנוספים הנכללים בתוספת לתביעה מתייחסים לממשק משתמש גרפי שמבוסס על רשימות היסטוריה, לביצוע פעולות על נתונים ולסנכרון נתונים מול מכשירים אחרים. באפל מציינים, כי בדיונים משפטיים שכבר נערכו נקבע שסמסונג הפירה שלושה פטנטים אלה במספר מכשירים קודמים מתוצרתה. כעת מבקשת אפל שבמשפט השני ייקבע שסמסונג הפרה פטנטים אלה גם במכשירים מדגם גלקסי S4.

הדיון בעתירה החדשה של אפל נקבע ל-25 ביוני, אך המשפט עצמו יחל רק בשנה הבאה, במרס 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים