מארק הארד, אורקל: "סאפ הודיעה שתנגוס בנתח השוק שלנו בעולם בסיסי הנתונים – ואני מאחל לה בהצלחה"

"אם אנשי סאפ רוצים לבזבז את הזמן והכסף שלהם בעולם בסיסי הנתונים, זה נהדר ואני מאחל להם בהצלחה", אמר הארד, נשיא משותף באורקל, והציע למתחרה הגרמנית לרדת מהעניין ● בדבריו הוא התייחס להצהרה של סאפ, לפיה בכוונתה לשים מתחת ל-ERP שלה את פלטפורמת HANA שלה, שתחליף את בסיס הנתונים הקיים של אורקל ● "לו אני מנמ"ר ובוחן אילו דברים אעשה בגדול, כך שהארגון שלי יצליח - הגירה ל-HANA אינה מצויה ברשימה שלי", אמר הארד

מארק הארד, נשיא משותף באורקל (Oracle), מאחל הצלחה לסאפ (SAP) במאמצה לעקוף את החברה בראשה הוא עומד בעולם בסיסי הנתונים, אולם מציע לה לרדת מהעניין, מאחר שלדבריו, היא לא תצליח לעשות זאת.

"אם אנשי סאפ רוצים לבזבז את הזמן והכסף שלהם בעולם בסיסי הנתונים, זה נהדר ואני מאחל להם בהצלחה", אמר הארד בכנס בנושא שיתופיות שנערך בסוף השבוע בדנוור.

בדבריו התייחס הארד להצהרה של ענקית היישומים הגרמנית, לפיה בכוונתה לשים מתחת ל-ERP שלה את פלטפורמת HANA שלה, שתחליף את בסיס הנתונים הקיים של אורקל. "לו אני מנמ"ר ובוחן אילו דברים אעשה בגדול, כך שהארגון שלי יצליח – הגירה ל-HANA אינה מצויה ברשימה שלי", אמר. "עליי לחשוב כיצד לחדש, האם וכיצד אני עוזר לשפר את חוויית הלקוח של החברה שלי. עליי להיות ממוקד, לא לומר 'בואו נחליף את זה'. צריך שבפעילותי כמנמ"ר יהיה איזה שהוא ערך מוסף. האם זה הגיוני לשנות את התשתיות עבור מערכת ליבתית כ-ERP, ועוד עם הסיכון שהתשתיות יתפרקו ושזה לא יעבוד?".

הוא ציין ש-"שמעתי אנשי סאפ שאומרים ש-HANA היא המוצר בעל שיעור הצמיחה המהיר ביותר בהיסטוריה של החברה. אם זה הדבר החדשני ביותר שלהם – בהצלחה להם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים