סטיב באלמר, מיקרוסופט: "נשקיע בחיפוש בין 5% ל-10% מההכנסות התפעוליות בחמש השנים הקרובות"

מנכ"ל החברה אמר, כי "אנחנו יכולים להשיג מהשוק הזה רווח כלכלי" ● לפי ההכרזה של באלמר ובהתבסס על הדו"ח החשבונאי האחרון של מיקרוסופט, נראה שהסכום שאותו היא מתכוונת להקצות לחיפוש באינטרנט יכול להגיע עד כדי 11 מיליארד דולרים

עסקי החיפוש עומדים להיות תחום מרכזי במיקרוסופט בחמש השנים הקרובות: הענקית מרדמונד עומדת להשקיע בהם בתקופה זו בין 5% ל-10% מהכנסותיה התפעוליות – כך אמר סטיב באלמר, מנכ"ל החברה, בפגישה שנערכה במועדון המנהלים של שיקגו. הוא הוסיף, כי "אני חושב שאנחנו יכולים להשיג רווח כלכלי. השקענו ב-Xbox במשך שנים, וכעת הוא מספק הכנסה כלכלית נאה עבורנו". לפי ההכרזה של באלמר ובהתבסס על הדו"ח החשבונאי האחרון של מיקרוסופט, נראה שהסכום שאותו היא מתכוונת להקצות לחיפוש באינטרנט יכול להגיע עד כדי 11 מיליארד דולרים.

באלמר דיבר במפגש גם על חשיבות הראייה לטווח רחוק בתחום המיחשוב בכלל, תוך שהוא רומז שהחברה אינה מתכוונת לוותר לגוגל בקרב על החיפוש: "בתעשייה שלנו, הטעות הגדולה ביותר שעושים אנשים היא שהם נוטשים מהר מדי. אם מסתכלים אחורה על עסקי הטכנולוגיה הגדולים, רואים שלקח זמן מה עד שהם נבנו".

מיקרוסופט השיקה לאחרונה את מנוע החיפוש החדש שלה, בינג, בהשקעה של כ-100 מיליון דולרים. כבר בימים הראשונים לאחר השקתו רשם מנוע החיפוש החדש אחוזי חשיפה נאים – 5.56%. עם זאת, בינג עדיין רחוק מלעבור את מנועי החיפוש של גוגל ויאהו!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים