E4D רכשה את הפעילות הישראלית של Infowise הקנדית תמורת מאות אלפי שקלים

הסכם הרכישה כולל את מכירת מוצריה של Infowise בישראל וכן את בסיס לקוחותיה ● לדברי מנכ"ל E4D, שרון עזרא, רכישת הפעילות הישראלית של Infowise בתחום ה-SharePoint תחסוך לחברה הרוכשת כניסה לתהליכי פיתוח וזמן יקר

E4D הישראלית השלימה בימים אלו את רכישת הפעילות של השלוחה הישראלית של Infowise הקנדית, המפתחת רכיבים ותוספות לפלטפורמת ה-SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft). תנאיה הפיננסיים של העסקה לא נמסרו לפרסום, אולם היקפה מוערך במאות אלפי שקלים.

לדברי מנכ"ל E4D, שרון עזרא, רכישת הפעילות הישראלית של Infowise בתחום ה-SharePoint תחסוך לחברה הרוכשת כניסה לתהליכי פיתוח וזמן יקר. הסכם הרכישה כולל את מכירת מוצריה של Infowise בישראל וכן את בסיס לקוחותיה.

איתן באך, מנכ"ל Infowise ישראל: "כשהחלטתי למכור את פעילות Infowise בישראל, קיבלתי פניות ממספר גורמים בשוק. לאחר ששקלתי את כולן, החלטתי למכור את הפעילות ל-E4D, בעיקר בשל התרשמותי העמוקה מקבוצת ה-SharePoint האיכותית שנבנתה בה, שתספק ללקוחותיי שירות ברמה גבוהה".

רכישת הפעילות של Infowise היא הרכישה השנייה שמבצעת E4D, לאחר שבמהלך השנה שעברה רכשה את הפעילות של נובל – בעלת האתר Android.co.il, תמורת כמיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים