יו-טיוב: הגולשים יוכלו לבחור מתי לצפות בפרסומת

במסגרת ניסוי חדש שעורך אתר שיתוף הווידיאו הפופולרי, יוכלו הגולשים להחליט האם לצפות בפרסומת לפני הסרטון או אחריו ● כמו כן, יוכלו הגולשים לבחור באיזו פרסומת לצפות

טרנדית. יוטיוב

גוגל מסרה, כי גולשי יו-טיוב שבבעלותה יוכלו לבחור מתי תוצג פרסומת – האם בסוף הסרטון שבחרו לצפות בו או בסיומו. כמו כן, יוכלו המשתמשים לבחור באיזו פרסומת לצפות.

ההודעה פורסמה בבלוג של גוגל, במסגרת ניסוי שעורך יו-טיוב. הניסוי נערך במסגרת המאמצים של גוגל, שרכשה את יו-טיוב, להגדיל את הפרסום באתר מבלי לגרום לכעס מצד המשתמשים בו.

בהודעה נכתב: "אנו בודקים כל העת מגוון רחב של אפשרויות בניסיון למצוא את תצורת הפרסום המתאימה לתכנים המשודרים ביו-טיוב. תקוותנו שהמשתמשים יסייעו לנו בכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים