רז דרבי, מפעיל: "למרות המיתון, היקף הפעילות שלנו בתחום הדפוס הדיגיטלי יצמח ב-2013 ב-20%"

"נגדיל את היקף הפעילות שלנו, למרות הירידה העולמית בכמות ההדפסות בעולם", אמר דרבי, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "מפעיל רואה בתחום הפורמט הרחב והפרודקשן תחום חשוב"

"כמעט שהכפלנו השנה את היקף הפעילות שלנו בהדפסה דיגיטלית לארגונים. בשנה הבאה, למרות המיתון הצפוי, היקף הפעילות שלנו בתחום צפוי לצמוח ב-20%", כך אמר רז דרבי, מנכ"ל מפעיל.

דרבי דיבר בפתח כנס לקוחות השנתי שערכה החברה אמש (ג') באולם אונו שבמגדלי עזריאלי בתל אביב. לאירוע, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-200 מלקוחות החברה.

"אנחנו עובדים שנים רבות בתחום ההדפסה בפורמט רחב", ציין דרבי. "מזה יותר מעשור וחצי אנחנו נציגים של קיפ (KIP) וריקו (Ricoh) – חברות שמספקות מדפסות בפורמט רחב בלייזר. בנוסף, אנחנו נציגים של קונטקסט (Contex) בתחום הסורקים של חומר בפורמט רחב ומזה חמש שנים אנחנו שותפי זהב מועדפים של HP למדפסות בפורמט רחב ונותני שירות מוסמכים שלה".

"לפני כשנתיים זיהינו בשוק התעניינות הולכת וגוברת לפתרונות הדפסת פרודקשן – שחור-לבן וצבע", אמר. "מדובר במדפסות דיגיטליות מקצועיות שמדפיסות במגוון מהירויות, עד 135 דפים בדקה. הדפסת פרודקשן היא הדפסה באיכות גבוהה ומסוגלת לעמוד בעומסי עבודה של מאות אלפי הדפסות, עם אפשריות גימור נרחבות. היא מיועדת לריצות קצרות ובינוניות עם מידע משתנה ועונה על הצורך של הדפסה בזמן אמת ובכמויות לפי דרישה".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"החלטנו החלטה אסטרטגית על כניסה לתחום הדפוס המקצועי, התעשייתי", הוסיף דרבי. "מכרנו כבר קרוב ל-100 מכונות פרודקשן – שחור-לבן וצבע. זה הרבה מעבר לתחזיות בתוכנית העבודה שלנו. בשנה הבאה אנחנו צופים עלייה במכירה של מכונות אלה".

לדבריו, "מפעיל מתמקדת ביכולת להעניק מגוון רחב של פתרונות עם שותפים עסקיים. אנחנו מספקים לא רק מוצרים, אלא גם יכולת לעזור ללקוחות לייצר הכנסות במקומות שהם לא רגילים להם ולעטוף זאת בשירות. בשל שיתוף הפעולה שלנו עם ריקו והערך המוסף שלנו אנחנו דוחקים בפרק זמן קצר את השחקן העיקרי בתחום – זירוקס (Xerox), ולא ייקח עוד זמן רב עד שנכבוש את השוק. לדוגמה, במהלך 2011 מפעיל זכתה במכרז מהותי של משרד הביטחון למדפסות פרודקשן שחור-לבן".

דרבי הוסיף ש-"המגמה של ירידת דפוס ה-Offset יוצרת מצב בו ארגונים רוכשים מדפסות ועוברים לעבוד 'בתוך הבית', כיוון שהשימוש במדפסות המקצועיות הוא קל, זמין וכלכלי. זאת, לצד היבטי אבטחת המידע ושמירת התחום בארגון תוך שליטה בזמינות העבודה. במקביל, אנחנו עובדים מול בתי דפוס שעוזבים את ה-Offset לטובת הדפסה דיגיטלית".

תחום פעילות נוסף של מפעיל אותו ציין דרבי הוא אספקת פתרונות תוכנה נלווים. "אנחנו מספקים תוכנה המבצעת הדפסת מידע משתנה", אמר. "פתרונות תוכנה אחרים מטפלים בתהליכי העבודה בבית הדפוס או בארגון, בהיבט של אופן ההפקה, שמאפשר לעשות כמה פעולות במקביל. תהליך שתופס תאוצה הוא Print 2 web, במסגרתו הלקוח שולח להדפסה דרך הווב לבית הדפוס או פנימה לארגון".

"נגדיל את היקף הפעילות שלנו, למרות הירידה העולמית בכמות ההדפסות בעולם", סיכם דרבי. "מפעיל רואה בתחום הפורמט הרחב והפרודקשן תחום חשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים