מיכאל איתן לראש הממשלה: יש להקים מחלקת שירות לקוחות ממשלתית

השר איתן, שאחראי, בין היתר, על שיפור השירות לאזרח, מעוניין, כי המחלקה המתוכננת תפקח על שיפור השירות בכל משרדי הממשלה ● איתן מבקש למקם את המחלקה בנציבות שירות המדינה, ולהכפיף למשרדו את הנציבות כולה - רעיון שטרם זכה לאישורו של ראש הממשלה

יש להקים מחלקת שירות לקוחות אשר תהיה אחראית על שיפור השירות לאזרח בכל משרדי הממשלה – כך הציע השר מיכאל איתן בפנייה שנעשתה באחרונה למשרד ראש הממשלה. השר, שבמסגרת תפקידו אחראי על שיפור השירות לאזרח, סבור, כי הטיפול באזרח במשרדי הממשלה צריך להיות זהה לאופי הטיפול שחברות במגזר מעניקות ללקוחותיהן.

בימים אלה מקיימים השר איתן וצוות משרדו דיונים עם משרד ראש הממשלה באשר למבנה הארגוני של התכנית. אחד הרעיונות, הוא למקם את מחלקת שירות הלקוחות בנציבות שירות המדינה, אולם נבחנות גם אפשרויות נוספות.

במסגרת הדיונים סוכם, כי משרדו של איתן יעביר במהלך השבועות הקרובים הצעה מפורטת להפעלת מחלקת שירות הלקוחות, הכוללת את שיטות הפעולה, התקציבים וכוח האדם הנדרשים. בנוסף, איתן התבקש לנמק מדוע הוא סבור, כי במסגרת התכנית עליו להיות אחראי באופן גורף על נציבות שירות המדינה, שבה הוא מבקש למקם את המחלקה החדשה.

איתן טרם השיב להצעתו של שר האוצר, לקבל על עצמו גם את ראשות ועדת ההיגוי העליונה של מערך ממשל זמין, בין היתר מפני שהוא עדיין מנהל מגעים מול היחידה המפעילה את המערך במשרד האוצר, במטרה לגבש באופן מפורט את המבנה הארגוני הנדרש ואת חלוקת הסמכויות והעבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים