דיווחים: מיקרוסופט תציע חבילת אופיס למכשירי אנדרואיד ו-iOS

גרסאות עדכניות למערכות של גוגל ואפל צפויות להופיע כבר במחצית הראשונה של 2013 ● על פי הדיווח, חבילת אופיס תוצע כיישום חופשי, ותכלול מהדורות מיוחדות של וורד, אקסל ופאואר-פוינט, שיאפשרו קריאה בלבד של מסמכי מעבד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות

מיקרוסופט (Microsoft) מפתחת גרסה חדשה לחבילת אופיס (Office) עבור פלטפורמות אנדרואיד (Android) ו-iOS. הגרסה שמיועדת למערכות iOS עשויה להופיע במרץ 2013, בעוד שהגרסה המיועדת למערכות אנדרואיד תופיע במאי 2013.

הדיווחים לפיהם מיקרוסופט עתידה להציע חבילת אופיס עבור הפלטפורמות המתחרות בפלטפורמת חלונות פון (Windows Phone) של החברה עצמה, נפוצו כבר מזה זמן רב. הדיווח הנוכחי פורסם ב-The Verge, ונסמך על מספר מקורות יודעי דבר.

על פי דיווח זה, חבילת אופיס עבור פלטפורמות אנדרואיד ו-iOS תוצע כיישום חופשי, ותכלול מהדורות מיוחדות של וורד (Word), אקסל (Excel) ופאואר-פוינט (Power Point). מהדורות אלה יאפשרו קריאה בלבד של מסמכי מעבד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות – ולא יצירה או עריכה שלהם.

משתמשי אנדרואיד ו-iOS, שיבקשו ליצור מסמכי מעבד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות, יצטרכו לרכוש מנוי לשירות אופיס 365 (Office 365) של מיקרוסופט, אך גם מי שירכשו ייהנו מיכולות עריכה בסיסיות בלבד, שלא יהיו בגדר תחליף לאלו של החבילות השולחניות. לתאגידים תוצע אפשרות לרכוש מנויים עבור העובדים.

ממיקרוסופט לא נמסרה תגובה בנוגע לדיווח ב-The Verge.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים