HP: כך חוסכים 30 מיליון דולרים בארבע שנים

ענקית השילוח UPS הציגה בכנס שערכה חטיבת IPG של HP באוסטריה, כיצד ניתן לחסוך זמן וכסף בעזרת פתרון סורק-מדפיס ידני שפתחה עבורה ענקית המיחשוב

07/06/2009 15:46

בכנס השנתי של משתמשי חטיבת הדימות וההדפסה של HP לאזור EMEA, שנערך בווינה, בירת אוסטריה, הודגמו מערכות בפעולה. אחת ההדגמות הבולטות היתה סיפורה של ענקית השילוח הבינלאומית UPS, שלאחר עבודת פיתוח משותפת עם HP, חסכה משאבים, התייעלה והפחיתה את הנזק לסביבה – כל זאת בעזרת פתרון של סורק-מדפיס ידני קטן עם שם ארוך:HP Handheld sp400 All-in-One.

בהדגמה נמסרו נתונים מעניינים וחשובים ללקוחות יישומיי סריקה והדפסה, שנדמה שאין כבר מה לחדש בהם. ההישגים של חברת UPS כללו בין היתר, למשל, חיסכון של 30 מיליון דולרים בעלויות עבודה ורכישות ציוד וחומרים מתכלים עד 2013. לא פחות חשוב: יתרון תחרותי משירות חסכוני ואיכותי וחיסכון של יותר מ-92,000 שעות עבודה בשנה.

UPS, החברה הגדולה בעולם למשלוח חבילות, מנהלת תעבורה של יותר מ-15 מיליון חבילות ליום ביותר מ-200 מדינות ואזורים בעולם. לקוחותיה רוצים להיות בטוחים שהחבילה ששלחו הגיעה שלמה, במועד ובעלות סבירה. כדי לעמוד בהבטחתה ללקוחות, UPS עורכת שינויים תדירים בתכנון תהליכי העבודה שלה. התברר שאחד הכלים החשובים להתייעלות ב-UPS הוא סורק-המדפסת המשולב HP Handheld sp400 All-in-One. המכשיר הקטן הנישא בכף היד או מוצמד לאצבעות בעזרת רצועה, עומד כאמור, לחסוך ל-UPS יותר מ-30 מיליון דולרים של עלויות עבודה, ציוד וחומרים מתכלים בחמש השנים הבאות בלבד, בנוסף להפחתת פסולת הנייר של החברה ב-1,338 טון לשנה עם סיום ההטמעה של פונקצית ההחתמה (Imprinter).

"סורק-העל" HP Handheld sp400 All-in-One הוא פיתרון חדשני ביותר לסריקה והדפסה הכולל קורא ברקוד דו-ממדי, מדפסת הזרקת דיו ללא נייר ותקשורת אלחוטית בהתקן אחד. UPS משתמשת בהתקן כדי לסרוק חבילות, לשלוח את הנתונים לשרת, דרך רשת אלחוטית ולהדפיס את הוראות הטיפול ישירות על החבילה. לפני ש-UPS החלה להשתמש ב- HP Handheld sp400 All-in-One, התהליך הצריך עגלות ניידות הנושאות מדפסות תרמיות, מחשבים אישיים, צגים ומקלדות שיבצעו את אותה עבודה.

ההדגמה בכנס הוכיחה שהסורק HP Handheld sp400 All-in-One מצריך הכשרה מינימאלית, רכיב חשוב בהטמעת מערכת ממוחשבת חדשה בעיקר ארגונים בהם תחלופה גבוהה של עובדים.

מאמץ התייעלות וצמצום הנזק לסביבה

איך זה התחיל? הדרך לפתרון התחילה כאשר UPS הציבה לעצמה יעד התייעלות לאחר בחינה מדוקדקת של תהליכי הפריקה, המיון וההטענה מחדש של חבילות לצורך שליחתן. מאמצי התכנון מחדש החלו בבחינת התהליכים והמערכות הקיימות. ניתוח זרם העבודה חשף שתכנון העבודה הנוכחי מסובך מאוד מבחינת הנהלים וכי יש בו נקודות כשל רבות. העובדים נזקקו להכשרה בנהלים מורכבים למדי של הפעלת ציוד, החלפת תוויות ופתרון תקלות. בנוסף, צוות של שלושה אנשים היה דרוש כדי לפרוק, לסרוק ולמיין את החבילות, עובדה שחשפה הזדמנות לשילוב כמה פונקציות לאחת והשגת התייעלות נוספת. התהליך גם היה מועד לטעויות ובמקרה של הדבקת תווית לא נכונה על חבילה, היה צורך בתהליך מורכב של תיקון פעולות רבות. ואם זה לא מספיק, התהליך כלל שימוש אינטנסיבי במדבקות נייר תרמי מודפסות ששוליהן נתלשים ומגיעים בסופו של דבר לאשפה.

UPS הסיקה שהיא זקוקה לפיתרון נייד שיפשט את התהליך מקצה לקצה תוך הפחתת כמות הפסולת. בחיפושיה אחר פיתרון, הגיעה UPS ל-HP, כי לאחר שבחנו את כל טכנולוגיות ההדפסה הקיימות בשוק, הסיקו שהזרקת הדיו היא הטכנולוגיה המתאימה.

HP ו-UPS ניגשו ביחד לפיתוח ה-HP Handheld sp400 All-in-One. הצוות החל בבדיקות כדאיות ואימות קונספט שבחנו את העלויות, הביצועים, השימושיות והבטיחות של הפיתרון. UPS פיתחה את היישום העסקי המתממשק עם ה-sp400 (ועם התקנים אחרים) כדי לספק את הביצועים הדרושים, קישוריות ה-RF ואמינות שתאפשר פריסה בסביבה תעשייתית.

תוצאות ההטמעה עמדו בציפיות. עקומת הלמידה התלולה הפכה לדף הוראות בודד. פונקציות שונות בתהליך אוחדו כדי להשיג התייעלות והפעול נעשה גמיש יותר. מדבקות הנייר והשוליים הנתלשים נעלמו. HP Handheld sp400 All-in-One מדפיס ישירות על החבילה עם דיו מקורי של HP המוזן למכשיר בקסטות עשויות מחומרים מתכלים. תועלת נוספת ש-UPS תפיק היא הפחתת העלויות התפעוליות ב-18.8 מיליון דולרים עד 2013 ומניעת רכישות נוספות של 11.8 מיליון דולרים.

UPS החלה לפרוס את הגרסה המותקנת על כף היד של HP Handheld sp400 All-in-One בפונקציית מיון החבילות ומתכננת להשתמש במכשיר ביותר מ-75 מתקני תפעול כדי למיין נפח ממוצע של 1.5 מיליון חבילות ליום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים