יבמ ומיינסופט מציגות: "פייסבוק לעובדים בלבד"

החברה הישראלית הקימה ביתן בתערוכה שמתקיימת לצד כנס חטיבת רשיונל של יבמ באורלנדו, ובו היא מציגה את המערכת ● יעקב כהן, מנכ"ל מיינסופט: "ארגונים גדולים מקימים כיום רשתות כאלה כדי למצוא ערך חבוי בארגון, נכסים שלא מנוצלים"

בין הביתנים הרבים שישנם בכנס משתמשי יבמ רשיונל באורלנדו, פלורידה, ניתן למצוא גם חברת תוכנה ישראלית – מיינסופט. החברה מציגה בביתן מערכת להקמת רשתות חברתיות פנים ארגוניות, משהו כמו "פייסבוק לעובדים בלבד". המערכת משווקת על ידי יבמ לרחבי העולם.

לדברי יעקב כהן, מנכ"ל מיינסופט, ארגונים גדולים מקימים כיום רשתות כאלה כדי "למצוא ערך חבוי בארגון, נכסים שלא מנוצלים. כל עובד מעלה ברשת הזו פרופיל עם הכישורים והיכולות שלו ומהם התחומים שבהם הוא מתעניין. כך נעקפת ההיררכיה הארגונית ויש שיתוף בין אנשים לפי תחומי התמחות, ולאו דווקא לפי חברותם למחלקה או המיקום הגיאוגרפי".

"אנחנו לוקחים את כלי הפיתוח שמיועדים רק למפתחים ומחברים אותם למערכות הארגוניות, שמאפשרות שיתוף מסמכים ועוד ומאפשרים לגורמים העסקיים בארגון ולאנשי ה-IT לשתף פעולה", הוסיף. "פיתוח התוכנה אמור להיות תהליך עסקי לכל דבר וחייב להיות מחובר לכל המרכיבים – המשפטיים והשיווקיים. אין זו יותר דיסציפלינה לאנשים טכניים מחוץ למיינסטרים של הארגון".

לדברי כהן, יבמ מסייעת למיינסופט לשווק את המוצר, ואף משלמת לה תמלוגים על המכירות. "זו דוגמה כיצד חברה ישראלית יכולה לצאת לשוק הגלובלי, איך משתפים פעולה עם יבמ כדי לקחת מוצר ישראלי חדשני ולשווק אותו בכל העולם. אנחנו עובדים עם אנשי המכירות של יבמ ומלמדים אותם על המוצר, והם לוקחים אותו לשווקים השונים בכל העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים