דמויות מפורסמות העלו דפי בית אישיים בשירות iGoogle

אל גור, דמי מור, מרתה סטיוארט ומפורסמים נוספים יציגו לציבור הרחב את דפי הבית האישיים שהכינו במסגרת השירות של ענקית האינטרנט ● בדפים האישיים ימחישו המפורסמים את השימוש ביישומוני הגאדג'ט החביבים עליהם ויציעו ערכות נושא ממותגות משלהם ● המטרה: להגביר את השימוש של הגולשים ה-"רגילים" ב-iGoogle ובשירותים אחרים של החברה

שורה של סלבריטיז העלו דפים אישיים במסגרת שירות iGoolge, במטרה לעודד משתמשים "רגילים" לעשות כן ולהשתמש בשירותים נוספים שמציעה גוגל – כך הודיעה אתמול (ד') ענקית האינטרנט. בין הידוענים המשתתפים בפרויקט נמצאים אל גור, דמי מור ומרתה סטיוארט.

בדפים האישיים ימחישו המפורסמים את השימוש ביישומוני הגאדג'ט החביבים עליהם ויציעו ערכות נושא ממותגות משלהם. ערכת הנושא של מרתה סטיוארט, למשל, כוללת דוגמאות פרחוניות שונות. מפורסמים אחרים העדיפו להשתמש בערכות נושא גנריות או לבחור בערכות של אמנים, מעצבים או ארגוני צדקה שונים.

ערכות בעיצוב של אומנים ידועים נוספו לשירות iGoogle כבר באפריל בשנה שעברה. באוקטובר האחרון עוצב שירות iGoogle מחדש, מתוך שאיפה להגביר את שביעות הרצון של המשתמשים, בהתאם למדדים פנימיים של החברה, וכן כדי להציע למפתחים של יישומוני גאדג'ט הזדמנויות נוספות. לפני כשלושה חודשים הוסיפה גוגל ערכות נושא שקשורות למשחקי מחשב. מהלך זה שהוסיף נופך פרסומי מסוים להתאמה האישית שעורכים המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים