יוביטק יישמה מערכת גיבוי ליישומי ענן בדיפ אינסטינקט

פתרון מטאליק יושם בחברה על ידי יוביטק מקבוצת וואן, והוא מהווה חלק מפלטפורמת Commvault Cloud של קומוולט ● היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים לשלוש שנים

אוהד גבלינגר, סמנכ"ל IT ותפעול בדיפ אינסטינקט.

חברת אבטחת הסייבר הישראלית דיפ אינסטינקט סיימה באחרונה הטמעה של פתרון הגנת הנתונים והגיבוי מטאליק, שמהווה חלק מפלטפורמת Commvault Cloud של קומוולט. הפתרון יושם בחברה על ידי יוביטק מקבוצת וואן, והוא מאפשר גיבוי והתאוששות מאסון לתשתיות והיישומים שלה שפועלים בענן. היישום ארך כשנה, והיקף הפרויקט הכולל לא נמסר, אך הוא מוערך בשוק במאות אלפי שקלים, לשלוש שנים.

דיפ אינסטינקט מעסיקה כ-230 עובדים – כמחציתם בישראל והיתר בארצות הברית, מזרח אסיה ואירופה. החברה בחרה בפתרון של קומוולט בעקבות החלטתה להעביר יישומים ותשתיות לענן. כחלק מהמעבר לענן, עברה דיפ אינסטינקט ל-Office 365. בנוסף לכך, היא החלה באחרונה להעביר את כלי ניהול הפרויקטים ושירותים נוספים שלה לסביבת קלאוד.

כעת, מערכת Commvault Cloud משמשת את דיפ אינסטינקט להגנת הנתונים והתאוששות מאסון של Office 365, שרתי הפיתוח והבדיקות, וכן למערכת ה-CRM בענן של סיילספורס.

"רמה גבוהה של אבטחה והגנה יעילה מכופרות"

אוהד גבלינגר, סמנכ"ל IT ותפעול בדיפ אינסטינקט, אמר כי "אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מהיר של העברת רוב המערכות מכותלי הארגון לענן. עם התחלת העברת המערכות לענן הבנו שיכולות הגיבוי והשחזור המסופקות במערכות הקלאוד לא מספיקות – במיוחד לארגון כמונו, שעוסק באבטחת סייבר, ושדורש מקסימום אמינות ואיכות, ללא פשרות".

לדברי גבלינגר, "בדקנו כמה מערכות גיבוי ולאחר תהליך השוואה מקיף נוכחנו שלמערכת של קומוולט יש את היכולת לגבות מספר רב יותר של יישומי ענן בהשוואה למתחרים. למדנו גם שיש מתחרים שלא מבצעים גיבוי מצטבר (Incremental backup) ובנוסף לכך, המחיר אטרקטיבי ביחס לתמורה. פלטפורמת Commvault Cloud מספקת רמה גבוהה של אבטחת הנתונים והגנה יעילה מפני מתקפות כופר. כמו כן, המערכת מאפשרת לנהל את הגיבוי והשחזור באמצעות ממשק אחד מרכזי, דחיסת הנתונים יעילה, חלונות הגיבוי מהירים מאוד וכך גם השחזורים, שנעשים במהירות ובאופן פשוט. החלפנו את כל מערך הגיבוי בין כותלי הארגון במערכת עננית גמישה ואמינה".

רונן גבאי, מנכ"ל ושותף מייסד של יוביטק, אמר כי "הבחירה במערכת של קומוולט נבעה מהתאמה מרבית לצרכי דיפ אינסטינקט. המעבר לענן והגיבוי לענן חוסך לחברה התעסקות רבה עם תשתיות ה-IT ומקנה לה שקט נפשי – באופן שוטף ובעת הצורך לבצע שחזור".

נגה סהר, מנהלת מכירות למגזרי התעשייה וההיי-טק בקומוולט ישראל, ציינה ש-"למרות מה שרבים חושבים, יישומי תוכנה כשירות (SaaS) שפועלים בענן לא מגיעים לרוב עם גיבוי ויכולות המשכיות עסקית. דיפ אינסטינקט בחרה בפתרון מתקדם עבור יישומי SaaS, שניתן במודל ענן, מגבה את הנתונים לענן והוא בעל יתרונות כמו יכולת גידול, יציבות, פונקציונליות, קלות שימוש וביצועים גבוהים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים