ג'מיני פרו, מודל ה-AI המתקדם של בארד, זמין גם בעברית

החברה שחררה שורה של הכרזות על ג'מיני פרו ובארד, ביניהן שהתכונה "בדיקת מקורות" תהיה זמינה ביותר מ-40 שפות, כולל בעברית, ועל כלי חדש שמיישר קו עם המתחרות בעולם ה-GenAI

גם בעברית. ג'מיני פרו

ג'מיני פרו, מודל הבינה המלאכותית המתקדם יותר של בארד, צ'טבוט ה-AI של גוגל, זמין מעתה ביותר שפות וביותר מדינות – וזה כולל את ישראל ואת השפה העברית.

החברה הודיעה על כך היום (ה'), במקביל לפרסום דו"ח של Large Model Systems Organization – גוף בתעשייה שמבצע הערכות של מודלי שפה גדולה (LLMs) וצ'טבוטים, שלפיו בארד, עם התוספת של ג'מיני פרו, הוא לדעתו הצ'טבוט החינמי הכי מוצלח שיש כיום בשוק.

פיל ביער. היצירה נוצרה באמצעות Imagen 2 Model

פיל ביער. היצירה נוצרה באמצעות Imagen 2 Model

בנוסף, החל מהיום, התכונה "בדיקת מקורות" תהיה זמינה ביותר מ-40 שפות, וגם במקרה הזה כולל בעברית. היא תאפשר למשתמשים לבחון באופן מקיף את התשובות שבארד מעניק באמצעות מקורות שונים שזמינים באינטרנט. גוגל כבר השיקה את התכונה הזו לפני כמה חודשים, אבל עד עתה היא הייתה זמינה בשפה האנגלית בלבד.

כלי בארד חדש שהחברה מתחילה להציע הוא Imagen 2 Model, שזמין בינתיים רק באנגלית. הוא מיועד ליצור תמונות ברמה גבוהה על ידי שימוש בתיאור טקסטואלי, בדומה לכלים דומים ליצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית. בינתיים, גוגל מאפשרת גישה אליו באמצעות API שמיועד לשימוש עם Vertex AI בענן של החברה כדי ליצור תרחישי בינה מלאכותית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים