ביונד טראסט רוכשת את אינטייטל הישראלית ביותר מ-100 מיליון דולר

החברה הישראלית מפתחת מערכת לניהול הרשאות בענן, והיא ו-30 עובדיה יהוו מרכז הפיתוח של הרוכשת בארץ

מימין: אבי זצר ורון נסים, מייסדי אינטייטל.

הסטארט-אפ הישראלי אינטייטל, שמפתח מערכת לניהול הרשאות בענן, נמכר לביונד טראסט, בעסקה שרובה במזומן, אולם יש בה גם מרכיב מניות – כך מסרו החברות. היקף הרכישה לא נמסר, אולם על פי ההערכות בשוק הוא עומד על בין 100 ל-150 מיליון דולר.

כחלק מההסכם, אינטייטל תהפוך למרכז הפיתוח של ביונד טראסט בישראל, ומנכ"ל הנרכשת, רון נסים, יעמוד בראשו. בהודעה נמסר כי כל 30 עובדי הנרכשת יהפכו לעובדי הרוכשת, תוך שיפור תנאי העסקתם.

לפני כשנה, אינטייטל הכריזה על השלמת גיוס סיד בסך של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן גלילות קפיטל, והשתתפו בו קרן טודיי ונצ'רס ומשקיעים פרטיים – בין היתר אריאל מייסלוס, ינון קוסטיקה, מייסד שותף של וויז, וגיל עזריאלנט, מייסד אקסיס.

אינטייטל נוסדה ב-2021 על ידי רון נסים, שמשמש, כאמור, מנכ"ל החברה, ואבי זצר, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. השניים הכירו בשירותם הצבאי ב-8200. החברה פיתחה פתרון לניהול גישה לתוכנות ותשתיות בענן, ולדבריה מציעה מענה יעיל ופשוט להליכים שעד כה טופלו באופן ידני ומורכב. המערכת הופכת את תהליך הבקשה ומתן הגישה למשאבי הארגון לאוטומטי, ובכך מאפשרת גישה יעילה, מהירה ומאובטחת לסביבות מורכבות. הפתרון ישתלב בפלטפורמה של ביונד טראסט, שפועלת בתחום הניהול ואבטחת הזהויות בארגונים, עבור מערכות ההפעלה לינוקס, יוניקס, Windows ו-macOS. לאינטייטל יש עשרות לקוחות, בהם חברות טכנולוגיה, פיננסים ואשראי גדולות.

ניהול גישה דינמי – ב-SaaS ובהתקנה מקומית

הרכישה מאפשרת לביונד טראסט לפתח עוד את פלטפורמת ניהול הזהויות הפריבילגיות שלה, ולהתרחב אל מעבר לניהול גישה מורשית (PAM) מסורתי, כדי להקיף בנוסף ניהול גישה דינמי בשיטת בדיוק בזמן בענן, באמצעות תוכנה כשירות (SaaS) וגם בסביבות התקנה מקומית. בחברה הרוכשת אומרים כי הוספת המוצר של החברה הנרכשת לפורטפוליו המוצרים שלה "משפרת את היכולת להתמודד עם האתגרים המתוחכמים של ניהול הגישה המורשית וניהול הזכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף של ימינו, שממוקד במחשוב ענן, עם גישת תזמון אחוד, שמעשירה את הפלטפורמה בתפקודים מתקדמים של ניהול זהויות".

"הרכישה נועדה על מנת לאפשר לנו להבטיח שלקוחות יוכלו להגן על כל הנתיבים להרשאות, תוך התמקדות באבטחה בגישת זיהוי תחילה בכל סביבות ה-IT", אמרה ג'נין סיבק, מנכ"לית ביונד טראסט. לדבריה, "אימוץ גישה אחודה ומתוזמנת, המשלבת גישה דינמית בשיטת בדיוק בזמן, הינה קריטית לשמירה על הנתיבים המשתנים ללא הרף של הלקוחות שלנו לקבלת הרשאות מועדפות. מעבר לכך שאסטרטגיה זו מפחיתה את החיכוך התפעולי, היא גם משפרת את האבטחה של כל תשתית הזהות בצורה יעילה יותר".

לדברי נסים, "הרכישה על ידי ביונד טראסט מאפשרת לאינטייטל להמשיך ולצמוח, דרך שנות המומחיות והדומיננטיות של הרוכשת בשוק ה-PAM, והיא מציעה הזדמנויות משמעותיות לצוות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים