סט: חברה שמאפשרת ליצור סרטוני וידיאו שיווקיים ותוכן למשחקים

הפלטפורמה של סט מאפשרת לחברות גיימינג ליצור פרסומות אינטראקטיביות, סרטוני פרסום ממוקדים ותכנים המשולבים במשחק עצמו ● מדובר בשוק שמגלגל 100 מיליארד דולר בשנה, וצפוי לגדול בשנים הקרובות עד לרבע טריליון

עמית כרמי (מימין) ויוני בלומנפלד, מייסדי סט.

שם החברה: סט (Sett).

שנת הקמה: 2022.

המייסדים: עמית כרמי, מנכ"ל החברה, ויוני בלומנפלד, המנהל הטכני שלה.

תחום פעילות: יצירת סרטונים שיווקיים ותוכן אינטראקטיבי שמותאם למשחקי מובייל.

סט הוקמה לפני כשלוש שנים, ב-2022, אך נחשפה רק לפני כחודשיים. מייסדיה – עמית כרמי, שמשמש כמנכ"ל החברה, ויוני בלומנפלד, המנהל הטכני שלה – הם בוגרי 8200.

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת AI לשוק משחקי המובייל. היא מאפשרת לחברות הגיימינג ליצור באופן אוטומטי סרטוני וידיאו שיווקיים ותוכן אינטראקטיבי שמותאם למשחקים. התוצרים כוללים פרסומות אינטראקטיביות, סרטוני פרסום ממוקדים ותכנים המשולבים במשחק עצמו.

השוק שבו סט פועלת מגלגל כ-100 מיליארד דולר בשנה, ועל פי ההערכות הוא צפוי לרשום עלייה חדה ולהגיע עד 2030 לבין 180 ל-250 מיליארד. התחרות על תשומת לב הגיימרים מחייבת את חברות הגיימינג ליצור תוכן שיווקי מותאם אישית, שיצליח ללכוד את תשומת ליבם. בשל הצמיחה המהירה של השוק, התוכן הקריאייטיבי הופך למרכיב מכריע בתחרות בין החברות בעולם זה – הן בשיווק והן בחוויית המשחק. כיום, רוב התוכן עדיין נוצר באופן ידני ובתהליך יקר ואיטי, שמגביל את יכולת ההתרחבות של החברות. בסט אומרים כי האתגר של הענף הוא לא לבנות משחק מובייל – אלא לבנות סביבו עסק מצליח מול עלויות הרכישה המזנקות ותחרות שהופכת יותר ויותר קשה.

הפלטפורמה של סט משתמשת בדאטה מקמפיינים קודמים, מפעילות של מתחרים וממגמות צרכנים, ובכך היא מספקת תוכן מותאם אישית, שיכול להביא לתשואה גבוהה.

על פי החברה, הייחוד שלה הוא ביכולתה לייצר וריאציות מגוונות מאפס, ולא רק שינויים מינוריים על אותה תבנית. בזמן שפתרונות אחרים מציפים את השוק עם מאות וריאציות שונות של אותו התוכן, המערכת של סט מנסה רעיונות שונים וחדשים לגמרי, ומחדדת אותם על פי ביצועים וביקורות, עד למציאת הקונספטים המנצחים. בצורה הזו, מציינים בחברה, סט חוסכת לחברות הגיימינג פי 15 בזמן ופי 25 בעלויות ההפקה לעומת יצירת תוכן ידנית.

לחברה יש כבר מוצר פועל, ועל לקוחותיה נמנות חברות גיימינג בולטות כמו פלייטיקה, זינגה, רוביו ויוניטי. מאז הקמתה היא גייסה סכום כולל של 27 מיליון שקלים, מתוכם 12 מיליון בגיוס הסיד ו-15 מיליון שגויסו באחרונה בסבב A, וישמשו את החברה להכפלת מצבת כוח האדם שלה, גיוס טאלנטים בתחום הבינה המלאכותית ופיתוח האוטומציה של הפלטפורמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים