אינטל מקימה חברה בת בעולם ה-GenAI לארגונים

Articul8 AI תציע ללקוחות ארגוניים פלטפורמת תוכנה עבור שימושי בינה מלאכותית יוצרת באופן ורטיקאלי מאובטח ● הפלטפורמה מבוססת על החומרה של אינטל, אבל מוכנה לתמיכה היברידית גם בפתרונות חלופיים

לוגו החברה החדשה.

אינטל עושה צעד נוסף בתחום הבינה המלאכותית היוצרת, והכריזה אמש (ד') על הקמת חברה בת עצמאית חדשה בשם Articul8 AI, שתציע ללקוחות ארגוניים פלטפורמת תוכנה עבור שימושי GenAI באופן ורטיקאלי מאובטח. החברה מוקמת בשיתוף פעולה הדוק עם חברת ההשקעות דיגיטל ברידג', ומטרתה היא להציע שירותי בינה מלאכותית יוצרת מחוץ למעגל עסקי התוכנה הנוכחי של אינטל.

Articul8 תציע לחברות התקנה של הפלטפורמה באופן היברידי, ציבורי או פרטי, ותאפשר לארגונים להשתמש ביכולות בינה מלאכותית מתקדמות בתוך המסגרת של הארגון, מבלי יציאה החוצה – כולל כל הנתונים, האימון ותהליכי ההיסק.

החברה תמכור פתרונות GenAI מוכנים להתקנה היישר מהמדף עבור לקוחות ארגוניים גדולים שרוצים דרך חסכונית יחסית לתפעל בינה מלאכותית בקנה מידה גדול, ובמהירות. הפלטפורמה מבוססת אמנם על החומרה של אינטל, כולל מעבדי Xeon Scalable ומעבדי Gaudi, אבל מוכנה לתמיכה היברידית גם בפתרונות חלופיים – כך לפי החברה.

לדברי פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל, "עם ידע עמוק בעולמות הבינה המלאכותית והמחשוב עתיר הביצועים, ופריסות של GenAI ברמה הארגונית, Articul8 ממוקמת היטב על מנת לספק תוצאות עסקיות מוחשיות עבור אינטל, והאקו-סיסטם הרחב יותר של הלקוחות והשותפות שלנו. מכיוון שאינטל מאיצה בינה מלאכותית בכל מקום, אנחנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה שלנו עם Articul8".

מי המשקיעות בחברה החדשה?

דיגיטל ברידג' ונצ'רס, הזרוע היזמית של דיגיטל ברידג', היא אמנם המשקיעה העיקרית בחברה החדשה של אינטל, אבל מעבר לה מושקעות בפרויקט עוד כמה חברות הון שפועלות לצד אינטל מזה זמן ממושך למדי – פין קפיטל, מיינדסט ונצ'רס, זיין גרופ ועוד.

מארק גנזי, מנכ"ל דיגיטל ברידג', ציין ש-"כל ארגון גלובלי רוצה כיום לשלב יכולות GenAI בתהליכי העבודה שלו. Articul8 בנתה פלטפורמת בינה מלאכותית יוצרת ניתנת להרחבה וקלה לפריסה, שכבר מאפשרת לארגונים להוציא ערך מהנתונים הקנייניים שלהם. אנחנו רואים ב-GenAI כוח מרכזי שמניע את התשתית הדיגיטלית, ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם אינטל כדי לתמוך בצמיחת Articul8".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים