באה לבקר במאורת הנמר: אושרת קמחזי, קמחזי תקשורת

27/11/2022 16:23
אושרת קמחזי, מייסדת ומנכ"לית קמחזי תקשורת

שמחתי לארח במאורת הנמר את אושרת קמחזי, מייסדת ומנכ"לית קמחזי תקשורת, מומחית לאסטרטגיה תקשורתית וניהול משברים, בעלת ניסיון של יותר מ-18 שנים בענף יחסי הציבור בישראל.

אושרת הקימה לפני 8 שנים את קמחזי תקשורת, חברת יחסי הציבור מהמובילות בתחום, אשר מייצגת חברות ישראליות ותאגידים בינלאומיים בתעשיית ההיי-טק, שוק ההון, הפיננסים והמגזר ציבורי. ההצלחה והצמיחה של קמחזי תקשורת בשנים האחרונות מתבטאת בין היתר בייצוג ענקית התוכנה אורקל הנחשבת למעצמה טכנולוגית בינלאומית מהגדולות בעולם, וליווי המנכ"לית העולמית צפרא כץ בביקוריה בישראל מדי שנה. עם לקוחותיה נמנים גם החברות המובילות במשק, בהן רשת השיווק יוחננוף, מימון ישיר, מרכז השלטון המקומי, Innoviz ,Eaton, החברה הממשלתית לתיירות, קפה לנדוור, המכון הטכנולוגי HIT, מכבי טבעי, בית בלב, לובינסקי, Synaptics ועוד.

הסיפור של קמחזי הוא דוגמה להצלחה נשית, לאחר שהקימה חברת יחסי ציבור מצליחה בעשר אצבעות, וכבעלים יחיד פרצה את כל התקרות, וכיום היא לוחשת לבעלי העסקים הבכירים במשק. עוד בעברה כיהנה קמחזי בתפקיד דוברת קבוצת אי די בי, שהיה הקונצרן הגדול במשק, וניהלה את מאבק השליטה הגדול והמשמעותי בישראל תחת בעלי השליטה נוחי דנקנר, אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה.

בקמחזי תקשורת מלווים את החברות ביצירת מיתוג מעסיק ובניית storytelling על ידי מעטפת תקשורתית נרחבת, חדשנית ואפקטיבית, התורמת לעמידה ביעדים ובתוצאות העסקיות. החברה הובילה בשנים האחרונות מהלכים פורצי דרך, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. בין היתר החברה פעלה למיצוב ראשי הערים והרשויות המוניציפליות בראשות חיים ביבס כמנהיגי המאבק בקורונה בתקופה שבה הייתה חסרה הנהגה ברורה.

"הייחוד שלנו טמון בהצלחה לתת מענה אישי ומדויק לצרכים ולמטרות העסקיות של הלקוח, בשילוב עם מקצועיות והבנה עמוקה של עולמות התוכן שבהם אנו עוסקים", כך לדברי קמחזי. "הנאמנות הגבוהה שלנו ללקוחותינו מביאה לקרבה ואמון ארוכי טווח, שהופכים אותנו לשותפים מלאים להצלחה העסקית ואנו מאוד גאים על כך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    הייתי לקוח שלה, מקצוענית על! כל הכבוד

אירועים קרובים