בא לבקר במאורת הנמר: שגיא בקשי, CoinMama

02/11/2020 15:14
שגיא בקשי, מנכ"ל CoinMama. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר שגיא בקשי, מנכ"ל חברת CoinMama, כדי לספר על המהפכה העולמית של המטבעות הדיגיטליים ועל פעילותה של חברת הביטקוין המובילה CoinMama.

"אנחנו מקדמים את המהפכה הפיננסית משנת 2013", סיפר שגיא, "ומאמינים שעתיד הכסף הוא קוד פתוח ללא גבולות, שנוצר על ידי האנשים ולמענם, ללא התערבות ממשלתית". חברת CoinMama מציעה דרך פשוטה וידידותית לרכוש ולמכור ביטקוין באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית. ביטקוין הוא מטבע הקריפטו הפופולרי ביותר בעולם, ובמהלך 2020 הוא זינק בשיעור חד של כמעט פי שלושה מהשפל בחודש מרץ, לרמה הנוכחית של כ-13,750 דולר.

שגיא הסביר את המגמה החיובית של הביטקוין: "הדולר נמס כמו קרח באמצע היום במדבר על רקע הריבית הנמוכה והדפסת טריליוני דולרים של ממשל טראמפ בעקבות משבר הקורונה, שעלולה להוביל לאינפלציה. חברות ענק (חלקן ציבוריות) הודיעו במהלך השנה האחרונה על רכישה ואחזקה של מטבע הקריפטו הפופולארי בהיקף של מיליארדי דולרים רבים. המהלך נעשה כדי לגדר את עצמן מפני קריסה שעלולה להתרחש בכסף 'רגיל'".

בהיבט של משתמש הקצה, הלקוח הרגיל, הקהילה של CoinMama היא הצלחה אדירה – היא מונה שני מיליון משתמשים ב-188 מדינות. לדברי שגיא, "מדובר בקהילה מאוד נאמנה. חברת הפינטק מרמת-גן מייעלת את תהליך הקנייה הבטוחה, מוסיפה אפשרויות תשלום חדשות ובונה שותפויות עם מפתחי ארנקים כדי לתמוך במשימתה לפשטות ונגישות של ביטקוין".

לאחרונה השיקה CoinMama מיזם משותף חדש עם חברת אפל (Apple), בשירות Apple Pay של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית, שהוא שירות קל לתשלום וארנק דיגיטלי.

שגיא אומר, כי "מאז הקמתו, הביטקוין צמח ללא מנכ"ל מנוסה, ואין לו אסטרטגיה שיווקית או צוות תמיכת לקוחות, ובכל זאת, ביטקוין הצליח למשוך תשומת לב ושימושיות רבה, ובנה תקוות גדולות בלב רבים, עד כי עכשיו מאמינים בעתיד פיננסי חופשי ומבוזר לכולם".

מעבר לשינוי ההתנהגותי, שמובילים אותו צעירים באימוץ מטבעות דיגיטליים, נדרש שינוי רגולטורי כדי לאפשר המשך הצלחה עולמית, ושגיא מציין, כי "הביטקוין מאומץ יותר ויותר על ידי הרגולטור בארה"ב, ובשנה האחרונה המשרד לפיקוח על המטבע במשרד האוצר האמריקני (OCC) פרסם נייר עמדה, שבו נקבע, כי כל בנק בארה"ב יוכל להחזיק ולסחור במטבעות דיגיטליים".

שגיא מסכם, כי הוא היה שמח לראות שהרגולטור בישראל והמערכת הבנקאית היו מאמצים בחום רב את מטבע הביטקוין וכך כלל האזרחים היו נהנים משורה של שירותים פיננסיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים