באה לבקר במאורת הנמר: עירית לוטן, וובלט

10/07/2019 16:59
באה לבקר במאורת הנמר: עירית לוטן, מנכ"לית משותפת ב-וובלט. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים הגיעה לבקר במאורת הנמר ידידה ותיקה – עירית לוטן, מנכ"לית משותפת ב-וובלט, המתמחה במחשוב אנשי השטח על גבי מובייל.

אלפים, מכל המגזרים, משתמשים במערכת של וובלט, והיא מהווה הפלטפורמה העיקרית לטרנספורמציה הדיגיטלית בחברות מובילות רבות במשק. בין לקוחותיה נמנים ארגונים מרובי משתמשים בתחומי המסחר, הלוגיסטיקה, התעשייה והפיננסים. לדברי לוטן, היישומים הניידים של החברה בעולם ה-Mobile ERP משרתים יבואנים, ספקים, יצרנים, סוכנים ומפיצים במיטב החברות, בהן אופרייט ליס, יקבי כרמל, רב בריח, אוויס, פרטנר, ח.י. כימיקלים לישראל, מלם תים ופלסאון.

לוטן סיפרה לי כי באחרונה השיקה החברה פלטפורמה להמרה דיגיטלית של מערכות ארגוניות למובייל, המאפשרת הסבה מידית של מאגרי המידע לסביבה הניידת. וובלט ביצעה את אפיון המערכת לאחר בדיקה מקיפה של הדרישות מצד מספר חברות גדולות במשק והתאמה לצרכים שלהן. המוצר מאפשר את הנגשת המידע מכל מערכת ERP לסביבת מובייל בתוך פרק זמן קצר. המערכת יכולה לעבוד בפני עצמה, או לספק פתרון ביניים, עד שיחידת המחשוב של הארגון תסיים פרויקט מורכב וממושך של טרנספורמציה דיגיטלית.

"אין סיבה להמתין חודשים להסבת מערכות ל-ווב ולמובייל"

"מהפכת הדיגיטליזציה משנה את עולם ההיי-טק והפיתוח מקצה לקצה. כיום, אין סיבה להמתין חודשים עד להשלמת הסבת מערכות ל-ווב ולמובייל. ניתן לבצע זאת בקלות ובמהירות", אמרה לי לוטן. לדבריה, "הפלטפורמה הגנרית שלנו מאפשרת לתת לכל לקוח פתרון מחשובי במובייל במינימום זמן וכסף. זאת, מפני שאין צורך בפיתוח תוכנה ארוך, אלא רק בהגדרות ובפרמטרים גנריים שמספקים פתרון שכאילו נתפר עבור הלקוח. במילים אחרות, אנחנו מספקים אפליקציה בעלת יציבות של תוכנת מדף, שנתפרה כטיילור מייד, לרבות ליווי תהליך המעבר לדיגיטל מקצה לקצה – החל באפיון הצרכים, דרך הפעלת הפלטפורמה וכלה בהטמעה בשטח".

היא הוסיפה כי "הבשורה של אפליקציית וובלט כתוכנת מדף מודולרית נעוצה בגמישות שלה וביכולתה להתאים במהירות מסכים ותהליכים לכל לקוח, בהתאם לצרכיו. ההפעלה מתבצעת ללא צורך בהתקנות או הורדות, בשיטת 'הדליקו, הזדהו והתחילו לעבוד', פועלת הן באונליין והן באופליין להבטחת פעילות רציפה, תומכת בהדפסות שטח של מסמכים, רב לשונית, מוגנת ומאובטחת, וכוללת 'מנוע ממשקים' אוניברסלי. בסופו של עניין, האפליקציה פשוטה ואינטואיטיבית, ולכן מצטיינת בהטמעה מהירה בשטח, תוך התאמה לכל סוגי המשתמשים".

לסיכום, היא ציינה כי "חברות גדולות מעוניינות לספק מערך שירות לקוחות זריז, רזה ואפקטיבי, המותאם לעידן המובייל. כך, למשל, תחום חם במיוחד ב-וובלט הוא השינועים/חילוצים – מול חברות הרכב והליסינג. מודול שינועים ומחלצים נועד לשרת את אנשי השטח ואת מנהלי השירות, ותומך בכל שלבי הטיפול – החל מהקריאה, דרך שיבוץ נהג וכלה במתן השירות ללקוח. השירות מבוצע על ידי הנהגים, המצוידים בטאבלט או בסמארטפון שעליו מוצגים סידור עבודה ורשימת משימות. תוצאות הטיפול משודרות למטה החברה ול-ERP. כך, הנהלת החברה יכולה לצפות בכל רגע בנעשה בשטח, באמצעות אפליקציה".

בימי הקיץ החמים של יולי-אוגוסט, גם מודול שירות הטכנאים של וובלט זוכה בוודאי לביקושים חמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים