בא לבקר במאורת הנמר: ניר הולנדר, נוטניקס ישראל

15/04/2019 13:24
ניר הולנדר, המנכ"ל החדש של נוטניקס ישראל. צילום: פלי הנמר

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר ניר הולנדר, המנכ"ל החדש של נוטניקס ישראל.

הולנדר, שהחליף את נדב טוביאס, מונה לתפקיד לאחר כתשע שנים בנט-אפ, שם שימש, בתפקידו האחרון בחברה, כסמנכ"ל מגזר צבא ותעשיות ביטחוניות. להולנדר ניסיון עשיר בתעשיית ההיי-טק ובתעשיית ה-IT בפרט – לפני נט-אפ הוא עבד בבינת, לאחר מכן כמנהל המכירות הכללי של קבוצת רד בישראל ובמערב אירופה, וברזומה שלו נמצא גם תפקיד מנהל הנדסה בישראל ובמזרח אירופה בנורטל המנוחה.

בשיחתנו סיפר לי הולנדר כי "הצטרפתי לחברה מדהימה, עם צוות מקומי מעולה ונמרץ. יחד ניקח את ההישגים הקיימים של נוטניקס ישראל, נמנף ונרחיב אותם באמצעות שותפינו בשוק, ונמשיך לצמוח בקצב המהיר שבו אנחנו צומחים בכל העולם".

הוא ציין ש-"בימים אלה אנחנו מרחיבים את הצוות המקומי משמעותית, כדי להתמודד עם דרישת הלקוחות ולספק את המענה הטוב ביותר לארגוני קומרשאל ואנטרפרייז לפתרונות Full Stack – מרמת השירותים ועד לתשתית, בשלושה מודלים: האחד הוא Appliance, השני – OEM עם יצרני החומרה המובילים בשוק, והשלישי הוא מודל של תוכנה בלבד – על בסיס כל חומרת לקוח. זאת, כדי לאפשר ללקוחות גמישות מרבית בבחירת התשתית שלהם".

לסיכום אמר לי בן שיחי כי "אנליסטים בשוק ממצבים אותנו במקום אחר לגמרי משאר החברות, ואין לי ספק שאנחנו נמצאים במקום הנכון ובזמן הנכון על מנת לעשות שינוי משמעותי בצורה שבה ארגונים צורכים ומספקים שירותי IT שמאפשרים טרנספורמציה דיגיטלית בעידן הענן".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי

    הולנדר מוכשר,כריזמטי,נחוש ופותח אמיתי!!!

אירועים קרובים