אלעד מערכות ומכבי ת"א נערכים לאתגר הבא

לאלעד מערכות, שהשתתפה בכנס ההשקה של Dynamics CRM 2011 שערכה מיקרוסופט בהיכל נוקיה, הזדמנה פגישה מרגשת וסמלית עם מאמן מכבי תל אביב בכדורסל, דייויד בלאט – רגע לפני צאת הקבוצה למשחקי הפיינל-פור.

אלעד הציגה בכנס ההשקה פתרונות Dynamics CRM ביישומים מתקדמים, כגון: ניהול מערכת IT HelpDesk, ניהול פניות הציבור, מערכת לניהול מחלקה משפטית, מערכת בנקאות רב ערוצית ועוד. צוות הפיתוח באלעד מערכות מלווה את הלוקליזציה של כל גרסאות המוצר לישראל, כולל הגרסה האחרונה, מדובר בצוות פיתוח מנוסה, בעל היכרות מעמיקה עם המוצר וגרסאותיו ובעל גישה בלתי אמצעית לצוות פיתוח המוצר של מיקרוסופט העולמית.

אופיר בר און, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אלעד מערכות, אמר לאחר המפגש, כי "מכבי ת"א בכדורסל היא סמל למקצועיות, התמדה, נחישות, שאפתנות ורעב לניצחון, ואלו העקרונות המובילים גם אותנו באלעד מערכות. אם נבחן למשל את הקשר שלנו עם מיקרוסופט, אנחנו מתמידים בשותפות זהב זו שנים ארוכות, העובדים שלנו הם העובדים המקצועיים ביותר בשוק, חדורי מוטיבציה ונחושים להשלים הפרויקטים בזריזות ובצורה הטובה ביותר. אנחנו שאפתניים וכל הזמן מביטים מעלה לעבר ארגונים גדולים יותר ופרויקטים מורכבים ומעניינים יותר ואנחנו רעבים ובמרבית המקרים גם מנצחים".

מגבשים אסטרטגיה: דייויד בלאט ואופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אלעד מערכות

עובדי אלעד משוחחים עם בראד ווילסון, מנהל אזורי של Microsoft CRM

דגן הלוי, מנהל חטיבת פיתוח תוכנה ושרית רצר, מנהלת שותפים במיקרוסופט, מתחממים לקראת האירוע

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים