חגיגת שירות הלקוחות של לאומי קארד ומטריקס

לרגל עלייתה לאוויר של מערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft), שהוטמעה על ידי אפקט דינמיקס CRM מקבוצת מטריקס, נערך טקס חגיגי בהשתתפות בכירי לאומי קארד, מיקרוסופט ומטריקס, לציון העידן החדש בניהול קשרי הלקוחות של לאומי קארד.

בטקס ההשקה החגיגי השתתפו דני כהן – מנכ"ל לאומי קארד, שמוליק קרא – משנה למנכ"ל בלאומי קארד, אשר רשף – סמנכ"ל מערכות המידע בלאומי קארד, אודי אשכנזי – מנהל חטיבת הטלקום ופתרונות CRM במטריקס, אורן דרור – סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים במיקרוסופט, עינת זרמי – מנהלת מחלקת CRM בלאומי קארד, ורדית ווזנר – מנהלת אפקט דינמיקס CRM במטריקס ועוד.

מימין: אורן דרור, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל; שמוליק קרא, משנה למנכ"ל לאומי קארד; דני כהן, מנכ"ל לאומי קארד; דודו בן אבו, ארכיטקט בכיר במיקרוסופט; אודי אשכנזי, מנהל חטיבת הטלקום ו-CRM במטריקס; ורדית ווזנר, מנהלת אפקט דינמיקס CRM במטריקס; ואשר רשף, סמנכ"ל מערוכת מידע בלאומי קארד

הענקת זרי הוקרה למנהלים. מימין: אילן טורם, מנהל הפרויקט מטעם מטריקס; שמוליק קרא, משנה למנכ"ל לאומי קארד; ועינת זרמי, מנהלת מחלקת CRM בלאומי קארד

עינת זרמי מופתעת מהשיר המיוחד שכתבו עובדי לאומי קארד במיוחד עבורה

צוות המקצוענים של מטריקס. מימין: ליאורה הרץ, מנהלת מכירות בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות; ורדית ווזנר, מנהלת אפקט דינמיקס CRM במטריקס; ואודי אשכנזי, מנהל חטיבת הטלקום וה-CRM

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים