חגיגת סוף הקיץ של קהילת הסטארט-אפים הישראלית

מימי: גיא קצוביץ' - קרן פיוז'ן, הראל יפהר – מנכ"ל AWS ישראל, לורן גיל – מייסד-שותף של CAST AI, עידן פיינגולד - אריק פיינגולד, מייסד היוניקורן פנטרה ויו"ר קומיט.

יותר מ-400 יזמים, משקיעים ובכירים נוספים בסצינת הסטארט-אפ הישראלית הגיעו לטראסה הענקית של חברת קומיט (Commit) לרגל "מסיבת סוף הקיץ של ההיי-טק הישראלי".

האירוע, שנערך בשיתוף קרן פיוז'ן (Fusion) של גיא קצוביץ', AWS, VEO, הסטארט-אפ האמריקני CAST AI ו-B.Y. Productions, שגם הפיקה את האירוע המושקע והמורכב, התחיל עם קוקטייל מפנק במיוחד ומינגלינג פורה, המשיך עם הרצאה מרתקת של אריק פיינגולד, מייסד היוניקורן פנטרה (Pentera) ויו"ר קומיט, על היסודות לבניית יוניקורן, והסתיים אל תוך הלילה עם מסיבה בניצוחו של דיג'יי אבישי פרץ.

עוד לפני כן, שיבח מנכ"ל AWS ישראל, הראל יפהר, את קומיט ויותר מ-200 מומחי הענן שלה, והכריז כי החברה היא שותפה בכירה להשקת AWS Israel Region, אשר מספק את שירותי הענן מחוות שרתים בתוך מדינת ישראל. השותף המייסד של CAST AI, לורן גיל, שהגיע לאירוע במיוחד ממיאמי, דיבר עם קהילת היזמים המבטיחים של קרן פיוז'ן על החשיבות שבחיסכון עלויות ענן; פיינגולד, יו"ר קומיט, סיפר על ה-Flexible R&D – המודל הייחודי שפיתחה החברה, שמנהלת למעלה מ-1,000 פרויקטים בשנה, ומסייע לחברות סטארט-אפ לחסוך בכסף ובזמן לאורך כל תהליך הצמיחה שלהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים