איטרניטי חוגגת את סיום השנה

צוות עובדים ומנהלים באיטרניטי.

לפני ימים אחדים, בעיצומה של הסופה כרמל, חיממה חברת הדטה איטרניטי מקבוצת אמן לכמה שעות את ימי החורף הסוערים עבור צוות ההנהלה ועשרות העובדים שלה, שהתכנסו בבייקר סאלון בגבעת שמואל לטובת סיכום 2021 ופתיחת 2022.

באירוע דיברו אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, לאה כהן המאירי, המשנה למנכ"ל, אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת אמן, זיו נכט, סמנכ"ל ומנהל חטיבת אינטגרציה היברידית (Hybrid Integration) באיטרניטי, ועדי נמרודי, מנהלת השיווק של החברה, על הפעילות שלה במהלך השנה האחרונה. כמו כן, הוצגה במהלכו האסטרטגיה של איטרניטי ל-2022, כולל יעדים עסקיים ושיווקיים, טכנולוגיות חדשות ושווקים נוספים בארץ ובחו"ל שהחברה מתכוונת לחדור אליהם.

יושבים: מימין - תמיר בראל, מנהל פתרונות מגזר צבא וביטחון באיטרניטי, דקר שלו, ראש חטיבת אינטגרציית נתונים בחברה, אסף בר, המנכ"ל, ואורי תם, הארכיטקט הראשי ומנהל הפרויקטים. עומדים: מימין - סלביק מיין, מומחה אינטגרציה בכיר באיטרניטי, אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת אמן, וזיו נכט, סמנכ"ל ומנהל חטיבת אינטגרציה היברידית באיטרניטי.

יושבים: מימין – תמיר בראל, מנהל פתרונות מגזר צבא וביטחון באיטרניטי, דקר שלו, ראש חטיבת אינטגרציית נתונים בחברה, אסף בר, המנכ"ל, ואורי תם, הארכיטקט הראשי ומנהל הפרויקטים. עומדים: מימין – סלביק מיין, מומחה אינטגרציה בכיר באיטרניטי, אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת אמן, וזיו נכט, סמנכ"ל ומנהל חטיבת אינטגרציה היברידית באיטרניטי. צילום: יח"צ

בר אמר כי "בשנה האחרונה, שבה השוק העסקי התמודד עם מציאות מורכבת של מגפה עולמית, בנינו אסטרטגיות דטה עבור עשרות גופים ויישמנו אותן בשטח עם פרויקטים מורכבים המוכוונים למציאות זו. אני בטוח שנמשיך בתנופה שבה אנחנו נמצאים גם ב-2022".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים