עם הפנים לבירת הנגב: סייברארק חנכה את מרכז הפיתוח בבאר שבע

הבכירים באירוע חנוכת מרכז הפיתוח החדש של סייבראארק בבאר שבע. צילום: דיאגו מיטלברג

חברת הסייבר הישראלית סייברארק חנכה אתמול (א') את מרכז הפיתוח שלה בבאר שבע. המרכז ממוקם בפארק ההיי-טק גב ים נגב, בסמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל ולאוניברסיטת בן גוריון. בפארק פועלים, בין היתר, קריית הסייבר של ישראל, מרכז ה-CERT של מערך הסייבר הלאומי ויותר מ-70 מרכזי פיתוח וסטארט-אפים.

בין המשתתפים באירוע ההשקה נצפו רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע; אבישג אבטובי, מנכ"לית העירייה; פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן גוריון; יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי; יגאל גורביץ', סמנכ"ל בכיר ברשות ההשקעות; אבי יעקבוביץ', מנכ"ל גב ים; רועי צוובנר, מנכ"ל פארק גב ים נגב; אודי מוקדי, מנכ"ל סייברארק; ונציגי העובדים במרכז.

את המרכז מנהל שי סאפר, שניהל בעבר את המרכז של פייפאל בבאר שבע, ולפני כן שימש כמנהל המו"פ של הסטארט-אפ סיי-אקטיב. סייברארק מתכוונת לגייס עד סוף השנה יותר מ-200 עובדים בישראל, מתוכם מעל 100 מתכנתים עבור מרכזי הפיתוח שלה בפתח תקווה ובבאר שבע.

מימין: יגאל גורביץ', סמנכ"ל בכיר ברשות ההשקעות; אבי יעקבוביץ', מנכ"ל גב ים; חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל וסמנכ"ל מוצרים גלובלי בחברה; שי סאפר, מנהל מרכז הפיתוח החדש; אודי מוקדי, מנכ"ל סייברארק; רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע; ופרופ' דניאל חיימוביץ', נשיא אוניברסיטת בן גוריון. צילום: דיאגו מיטלברג

מימין: יגאל גורביץ', סמנכ"ל בכיר ברשות ההשקעות; אבי יעקבוביץ', מנכ"ל גב ים; חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל וסמנכ"ל מוצרים גלובלי בחברה; שי סאפר, מנהל מרכז הפיתוח החדש; אודי מוקדי, מנכ"ל סייברארק; רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע; ופרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן גוריון. צילום: דיאגו מיטלברג

מוקדי אמר כי "פתיחת מרכז הפיתוח בבאר שבע היא צעד נוסף במסע הארוך של סייברארק מסטארט-אפ ישראלי לחברה גלובלית, שממשיכה לצמוח. עובדינו במרכז החדש משתלבים במערך המחקר והפיתוח הכללי של החברה, ואנחנו גאים על כך שהחדשנות כחול לבן של סייברארק תגיע מעתה ללקוחותינו הגלובליים גם מבירת הנגב של ישראל".

דנילוביץ' ציין כי "כניסתה של סייברארק לפארק ההיי-טק בבאר שבע תבסס את רובע החדשנות שהוקם. היא תסייע במשיכת חברות גלובליות גדולות נוספות ותייצר עוגני תעסוקה חשובים בתחומי הסייבר, הטכנולוגיה והחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים