אתגר הצעדים בקבוצת יעל: 8,000 הודעות ווטסאפ, 4,339 ק"מ ו-5,879,041 צעדים…

צועדים במרץ. צילום: יח"צ

כ-1,500 עובדות ועובדי קבוצת יעל (Yael Group) קיבלו מהנהלת החברה מייל, ובו קריאה לזוז מהספה ומצג המחשב: "מתחילים לזוז! אתגר הצעדים יוצא לדרך… חיכיתם למשהו שירים אתכם מהספה? יוציא אתכם מהבית? יפריד אתכם מהמסך? אז הנה זה מגיע…. ננשום קצת אוויר, נשבור קצת שגרה ונתחיל לשרוף קלוריות".

בקריאה זו יזמה החברה משימה ספורטיבית בת שבועיים, שכללה הרשמה, חלוקה לקבוצות (עם שם קבוצה וראש קבוצה), וצעידה יחידנית תוך שימוש באפליקציה לספירת צעדים, שתוצאותיה נשלחו בסוף כל יום, תוך עדכון יומיומי במצבן של הקבוצות המתחרות ועידוד קבוצתי דרך קבוצות הווטסאפ. הפרס – הקבוצה המנצחת זכתה בנעלי ספורט יוקרתיות עבור כל משתתף.

צועדים במרץ. צילום: יח"צ

צועדים במרץ. צילום: יח"צ

"צועדים לניצחון" היה שמה של הקבוצה הזוכה – יניב שלום, חיה פרי, מורן חתינה, מעיין צוקרברג, רבקה ברקוביץ, ניר שילוני, אלינור וקנין, הדס טהור, טליה טרייטלמן, סיגל ברדה ויוסי כץ. באתגר כולו השתתפו לא פחות מ-80 עובדות ועובדים של החברה, שהתחלקו לשמונה קבוצות, תוך באז אדיר ומעורבות משמעותית, תמיכה הדדית ומוטיבציה של חזרה אמיתית לכושר. כך נאספו 8,000 הודעות ווטסאפ, 4,339 ק"מ ו-5,879,041 צעדים.

"נכון שחשוב להשקיע משאבים בהמשך הפעילות והתפוקה העסקית, אבל לא פחות מזה חשוב לנו לתמוך בעובדים שלנו. והימים הם ימים לא קלים. ברמה האישית, המשפחתית, הפיזית, הרגשית והמנטאלית. מתוך החשיבה הזו יזמנו את 'אתגר הצעדים'" מספרת אילנית דהן, סמנכ"לית משאבי האנוש בקבוצת יעל, והוסיפה: "חייבים גם לספר בגאווה, כי התחרות חרגה מגבולות המתוכנן, רקמה חברויות חדשות והכניסה לשגרה שממשיכה גם לאחר הסיום והכרזת המנצחים. ומה זה אם לא ניצחון אמיתי?" מוסיפה דהן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים